First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
FAVORITE BADASS ROLEMODEL!!!
950 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / probably the party _
Offline
Posted 5/19/10
"BAD ASS"comes in many description but my two bad ass role models are BRUCE LEE and... HORATIO CAINE !!! ( where does he get all those shades) you tell me who Ur bad ass's are and i just might shat a brick...its possible


TELL ME YOUR BADASS!!!
1145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
United States of...
Offline
Posted 5/19/10
Bruce Lee and Chuck Norris
629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Restroom. haha
Offline
Posted 5/19/10
please close this thread
Posted 5/19/10
- Bruce Lee
- Taimak
- Jet Li
- Tony Jaa is the sh*t
- Snake/ Metal Gear

too many I like all at once
950 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / probably the party _
Offline
Posted 5/19/10

please close this thread brymekian


like fuckin hell! ill close this thread when that red dot dissapears from indian foreheads!!
11277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Iloilo City, PH
Offline
Posted 5/20/10
4295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Youtube!
Offline
Posted 5/20/10

reacher123 wrote:

like fuckin hell! ill close this thread when that red dot dissapears from indian foreheads!!


What does that even mean anyway?
I'm redder than indians.

and everyone from this video is BA.
http://www.youtube.com/watch?v=0Cw4mhRtr0E
Apart from the guy who looks like he's from fall out boy. XP

My role model as a kid was Lara Croft tbh. But she's not that badass...
Well maybe a bit. She killed tigers and shit.
3655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in yur dark heart
Offline
Posted 5/20/10
obama..lol
now serious = bruce lee....
Posted 5/20/10

rasudoken wrote:

Bruce Lee and Chuck Norris


I'm adding Tony Jaa to what they said. He's incredible.

See him in such films as The Protector, Ong Bak
Posted 5/20/10
Peter Dinklage

2573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / The Newer Jersey
Offline
Posted 5/20/10
Simo Hayha and James Bond!
265 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Neverlannd ♥.,
Offline
Posted 5/20/10
Chuck Norris (:
6240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / shitty england
Offline
Posted 5/20/10
Hugh Laurie



BITCH YEAH~

37656 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 5/20/10
CHUCK NORRIS >D
16399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your bed!!!...
Offline
Posted 5/20/10
Myself.

But seriously, Horatio and House are my TV idols of badass. Who needs a leather jacket when you have one-liners and sarcasm?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.