First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
New Simulcast for Saturdays! Lilpri!
Rob88 
46088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / United Kingdom
Offline
Posted 5/28/10
If anyone hasn't seen this and planning to watch it prepare yourself for some of the most out of place CGI ever seen in an anime.
2760 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/28/10
I heard about this anime at Gogoanime I love this!its so cute!
374 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In RawrzorzLand
Offline
Posted 5/28/10
I guess I'll try it. xD
61703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 5/28/10
This is a great add ! This anime is both cute and really lovely ! Reina-chan forever !
31166 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / USA
Offline
Posted 5/28/10 , edited 5/28/10
Okay, confession: I've been watching fansubs of this show. (Fansubs! ) I'm glad to have a place to watch it legally now.
65132 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Atlanta, GA
Offline
Posted 5/28/10
Woo hoo for more anime but meh @ what we got.
32629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New miya movie :D
Offline
Posted 5/28/10
I wish we could get movies on cr. xD
5801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / AnimeWorld! Or in...
Offline
Posted 5/28/10
i can wait thx you !!
21223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Cookie Land~!
Offline
Posted 5/28/10
hmmm ima watch cuz im seeing ppl think its good but its mostly females so idk >_<
24725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 5/28/10
yes new anime season lols
63252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Florida
Offline
Posted 5/28/10
Gotta at least watch 1 episode to see what its about....Thanks Michana
3224 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / United State/Cali...
Offline
Posted 5/28/10 , edited 5/28/10
I've seen it before, it really sucks it's something like "Futari wa Pretty Cure", cute and cuddly as well as Shogo Chara. Never mind about Pretty Cure, it IS like ShogoChara. Long unnecessary clips and themes like "If you can believe you can do it."

So.... i wouldn't really recommended it to people who don't like cute and cuddly
3854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/28/10
So Lilipri is on CR cool ^-^
9470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In front of my comp~
Offline
Posted 5/28/10
Watching this XD
6755 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 5/28/10
Already Been watching LilPri since it first aired in Japan in April

I knew CR was gonna show it on here
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.