First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply ✿||-Jоуℓаиd-♥-Wоиdєяs-||✿
[+ Loved +] Pineapple
5689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore, Asia
Offline
Posted 6/13/10

BubblesxTea wrote:



Here you go! Hope u like them! Thanks for requesting from JW too!

[+ Desired+] Pineapple
7162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/15/10

amujoy wrote:




Thank Chuu. :33
Posted 6/19/10 , edited 10/27/12

[+ Desired+] Pineapple
25661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn'tUlike2kno...
Offline
Posted 6/20/10 , edited 10/27/12


Hopefully, I understood what you meant about quoting this post...

GFX
Username:: MoonStar18
Name:: Tin
Have you read the rules?:: Yep!
Type of GFX (avatar,banner, manga colouring etc):: Profile
Text on it:: I'm gonna spoiler it!

Any extra instructions?(colour of text etc):: White, black, and blues.
Something that looks like that!
GFX size:: Uh... too be honest, I don't know. Whatever fits the profile page, I guess.
Picture(in spoiler and HQ pls):

Payment (4 Pictures):: Oh... whoops! I paid 8 (turns out I read the wrong one..lol), Ah, oh well.


Geez, I had a lot of 'spoiler' things. Sorry about that. Anyhow, Thank you for your time!

[+ Loved +] Pineapple
5689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore, Asia
Offline
Posted 6/23/10

skykisu wrote:

Username:: skykisu
Name:: Nessa
Have you read the rules?:: Yes
GFX no.:: A6
Text on it:: skykisu
Payment (3 Pictures):: Done ~

Here you go! Hope u like it! Sorry for the lateness too...


[+ Loved +] Pineapple
5689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore, Asia
Offline
Posted 6/23/10


Hopefully, I understood what you meant about quoting this post...

GFX
Username:: MoonStar18
Name:: Tin
Have you read the rules?:: Yep!
Type of GFX (avatar,banner, manga colouring etc):: Profile
Text on it:: I'm gonna spoiler it!

Any extra instructions?(colour of text etc):: White, black, and blues.
Something that looks like that!
GFX size:: Uh... too be honest, I don't know. Whatever fits the profile page, I guess.
Picture(in spoiler and HQ pls):

Payment (4 Pictures):: Oh... whoops! I paid 8 (turns out I read the wrong one..lol), Ah, oh well.


Geez, I had a lot of 'spoiler' things. Sorry about that. Anyhow, Thank you for your time!

Hehe... It's okay! Hope u like it! Sorry for the messiness and crampiness though. Changes can be made if you want.


[+ Desired+] Pineapple
25661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wouldn'tUlike2kno...
Offline
Posted 6/24/10 , edited 6/24/10


It's awesome, it's awesome, it's PURE awesomeness!! Thank you SOOOOOOOO much!!!! *gives you tons of cookies*
[+ Loved +] Pineapple
5689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore, Asia
Offline
Posted 6/24/10

MoonStar18 wrote:



It's awesome, it's awesome, it's PURE awesomeness!! Thank you SOOOOOOOO much!!!! *gives you tons of cookies*


Glad you liked it! You're welcome!! And thanks for the cookies!! *munches on them*
Posted 6/25/10


Haha naw its fine. Sorry for replying late though :O
[+ Desired+] Pineapple
36939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/2/10
[+ Loved +] Pineapple
5689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore, Asia
Offline
Posted 7/2/10


Here you go! Hope u like it! Thanks for requesting from Joyland Wonders too!
Changes can be made through PMing...^^



[+ Desired+] Pineapple
36939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/3/10


thank u! ^^

[+ Loved +] Pineapple
5689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore, Asia
Offline
Posted 7/3/10 , edited 7/3/10

Ameiru wrote:



thank u! ^^



hehe...you're welcome!
[+ Desired+] Pineapple
13815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Idk, Pluto~
Offline
Posted 8/4/10
took a banner from the freebies section ~
[+ Loved +] Pineapple
2337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In the Mayonnaise...
Offline
Posted 8/13/10

Username: Mayonnaise_hime
Name:: Chang
Have you read the rules?:: yes
Payment (8 pics):: yup
What is the program you use?:: photoshop cs3
What you want (textures/font names only):: good fonts (stand out) for banners and Avatars.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.