First  Prev  1  2  3  Next  Last
Wierd clouds?
652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 6/13/10
Ever seen some wierd ass shapes?Today I saw a mushroom shaped cloud O_o.

I also saw a woman talking to I think was a guy in a chair as a cloud,Iknowright?>:(


IF THIS IS A DUPLICATE,LOCK THIS PLEASE.
Posted 6/13/10
now this is an appealing thread to me!

I LOVE CLOUD GAZING!!

Eeeeelephant
Posted 6/13/10
haha.. i remember this cloud when i was in kindergarten. the cloud looks like a king, u can even see his crown and maybe with beard! i was so amazed cuz the cloud was so darn big!!! i even called my friends to check it out they were shocked too
Posted 6/13/10
I haven't gazed at clouds much since I was younger. but when I did, I remember seeing a old man once, a pair of large hands, an elephant (who hasn't seen a elephant lol) I saw a man's face as well.
19849 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 6/13/10
I saw a coitus cloud once...


10256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Los Angeles
Offline
Posted 6/13/10
On the last day of school, me and my friends were chilling at the field and we saw a burger and turtle shaped clouds.
Clouds ftw.
3732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / US of A
Offline
Posted 6/13/10
I love cloud gazing, but I can't remember any particular shapes.
Posted 6/13/10
Fun drugs are fun.
Posted 6/13/10
Cloud gazing's really fun, but I don't so it often. I can't seem to recall any particular shape, nothing memorable really. I just cloud gaze for fun.
21223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/13/10
Just stupid shit. When I was a kid, everyone would be like "That one looks like a dinosaur!" or whatever, then move on to another cloud. I would spend forever on one damn cloud, trying to decide EXACTLY what I figured it were shaped like, shadowing and breaks included. Then I would say it kinda looked like a crab or something and no one would see it. ):

These days, I don't really cloud gaze. At least not that kind. (See what I did there?)
3873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ☻☺
Offline
Posted 6/13/10
Once, I saw a crocodile shaped cloud
12271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime world...
Offline
Posted 6/13/10
I still cloud gaze.
It's kinda fun. And the clouds always look beautiful.
2573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / The Newer Jersey
Offline
Posted 6/13/10
I used to cloud gaze lying down on my tampoline. Sometimes i saw animals like a cat or a squirrel
149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Fort wayne, Indiana
Offline
Posted 6/13/10
once i saw a mashed potato's looking cloud i was like OMG and it was amazing...
or maybe it was just a regular cloud.. i'll never know O.O
5195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 6/13/10
I like looking at clouds too~!
I don't really seem weird things, but I do... sometimes.
Like... I saw an airplane once.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.