First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Tear jerker
Posted 6/15/10
The Story of Evil, four Vocaloid songs that are really just sad and touching. They're just beautiful. ^ ^

Daughter of Evil: http://www.youtube.com/watch?v=q46Osg9C4pA&feature=related

Servant of Evil: http://www.youtube.com/watch?v=Jo7z60aJqNA&feature=related

Message of Regret: http://www.youtube.com/watch?v=s3XqQ1hTPTU&feature=related

Re_Birthday: http://www.youtube.com/watch?v=gNWAIJk2pEE

Watch them all and you'll see what I mean.
498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Philippines
Offline
Posted 6/15/10

dmablade wrote:

Angel Beats episode 10 was the saddest yet happiest episode of the series so far. I actually had a tear come out of my eye and I never cry.


Yeah.. But otonashi's memories made me cry not this one. I wish i could die like that.
1171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / dreamLand
Offline
Posted 6/15/10
the Jdorama One Liter of Tears ... <.< ..i cried every episode
2270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Plato's allegoric...
Offline
Posted 6/15/10
There has been many things (not only stories and videos) that have made me shed some tears:

The little match girl- Hans Christian Andersen (the story and Disney's short film)
http://www.youtube.com/watch?v=kkoaFT-Oc-U

Disney's The Lion King (movie)

Pan's Labyrith (movie)

The Chronicles of Narnia: The Last Battle (the novel)

Solanin- Asano Inio (manga)

Hotel- Boichi (manga)

The violin version of "Nearer, my God to thee" http://www.youtube.com/watch?v=Vi20ofvPOo0

The episode of Fruits Basket where the little rabbit kid tells his story about why his mother doesn't know him I was


58137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / England
Offline
Posted 6/16/10
I cry at pretty much all of the Ghibli films... mainly Spirited Away at the end and Howls Moving Castle at the end....
59877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Currently livin i...
Offline
Posted 6/16/10 , edited 6/16/10
I have to say that Clannad - after story it didnt't made me cry tho... but i shed a tear tbh. It's an beautiful anime
3015 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / W-o-n-d-e-r-l-a-n-d-
Offline
Posted 2/15/11

alupihan45 wrote:

I'll start first...

this is the video of a cat trying to revive her girlfriend.

http://www.youtube.com/watch?v=GAaH_HlUD68

I'm posting this also so people will have some new perspective in life


.... oh my god that made me cry......
i love animals and especially cats.
X.X i think ima go cry nao..

Posted 2/16/11 , edited 2/16/11
Naruto finding out about Jeraiya sensei & Finally being accepted by everyone in the village (after his battle with pain)
Sad Hindi Movie - http://www.youtube.com/watch?v=5xbm2ajVv0o&feature=related
Sad Persian Song - http://www.youtube.com/watch?v=XfSEkayGREc&feature=related
Sad Japanese Song - http://www.youtube.com/watch?v=86znHPc_K0Q

Kinda childish but these things get me...
1782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / 13° 00 N, 122° 00 E
Offline
Posted 2/16/11
Toy story 3!
1 liter of tears.
Hachiko.

And this: Because Im a girl, http://www.youtube.com/watch?v=A0BAssXgeHs

Posted 2/16/11

efaigabriel wrote:

Toy story 3!
1 liter of tears.
Hachiko.

And this: Because Im a girl, http://www.youtube.com/watch?v=A0BAssXgeHs



lol I put the same song up but just labeled it Sad Japanese Song.. good choice!
1782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / 13° 00 N, 122° 00 E
Offline
Posted 2/16/11

pendragonus wrote:


efaigabriel wrote:

Toy story 3!
1 liter of tears.
Hachiko.

And this: Because Im a girl, http://www.youtube.com/watch?v=A0BAssXgeHs



lol I put the same song up but just labeled it Sad Japanese Song.. good choice!


I see. btw its korean.
Posted 2/16/11 , edited 2/16/11

efaigabriel wrote:


pendragonus wrote:


efaigabriel wrote:

Toy story 3!
1 liter of tears.
Hachiko.

And this: Because Im a girl, http://www.youtube.com/watch?v=A0BAssXgeHs



lol I put the same song up but just labeled it Sad Japanese Song.. good choice!


I see. btw its korean.


My bad! Here's the Japanese version of the same song

http://www.youtube.com/watch?v=86znHPc_K0Q
1782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / 13° 00 N, 122° 00 E
Offline
Posted 2/16/11

pendragonus wrote:


efaigabriel wrote:


pendragonus wrote:


efaigabriel wrote:

Toy story 3!
1 liter of tears.
Hachiko.

And this: Because Im a girl, http://www.youtube.com/watch?v=A0BAssXgeHs



lol I put the same song up but just labeled it Sad Japanese Song.. good choice!


I see. btw its korean.


My bad! Here's the Japanese version of the same song

http://www.youtube.com/watch?v=86znHPc_K0Q


Wow. There is? Gotta check it out.
172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 2/16/11

AngelBeats wrote:

Well,there's a movie called Hachi:A true story copied in US which made me tear abit :l.


Oh mah gawd.
I know right.
17146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Evergreen, Colora...
Offline
Posted 2/16/11
Life is Beautiful
It's a romantic-comedy-tearjerker about a family during the holocaust. Amazing movie. Got to watch it in Italian with subs, not English dubbed!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.