First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
non-rp talk1
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10

Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin


;)!!! I as a rule I think wont do anime girlsd that like the same anime guy I do!!! (Rules out sakura and Karin!)
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin


;)!!! I as a rule I think wont do anime girlsd that like the same anime guy I do!!! (Rules out sakura and Karin!)


huh? XD I didn't understand what you said =/
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10

Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin


;)!!! I as a rule I think wont do anime girlsd that like the same anime guy I do!!! (Rules out sakura and Karin!)


huh? XD I didn't understand what you said =/


Sorry! I dont like Sakura or Karin v much cause they like sasuke!!!! I like him! ^,^
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin


;)!!! I as a rule I think wont do anime girlsd that like the same anime guy I do!!! (Rules out sakura and Karin!)


huh? XD I didn't understand what you said =/


Sorry! I dont like Sakura or Karin v much cause they like sasuke!!!! I like him! ^,^


lol why dont you cosplay as sasuke then? XD
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10

Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin


;)!!! I as a rule I think wont do anime girlsd that like the same anime guy I do!!! (Rules out sakura and Karin!)


huh? XD I didn't understand what you said =/


Sorry! I dont like Sakura or Karin v much cause they like sasuke!!!! I like him! ^,^


lol why dont you cosplay as sasuke then? XD


I was thinking of that. ^,^
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:

BWUAHAHAHA MATT AND MELLO FOREVER BISHES! >XD


lmao!! Yeah!! Ok pro-kira anti-kira?


Huh? Kira and L? omg the playroom is getting funny XD


Yeah it is!!!! I HATE KIRA!!! ANTI-KIRA!!!!!! KIRA MUST DIE!!!!


lol you dont like light? XD


NO!!!!!!!!!!!!!! I hate that cocky arragont....*stops cause this is rated pg-13* person!


lol XD silly Well in the end he did die ^_^ and one year later, so did Misa :O :)


I hated misa till the very bitter end!


lol she is like the definition of "jail bait" XD


yeah for sure!


bwuaaaaaaaah Since you are barely getting into cosplay, how about you cosplay someone a bit simple like L or Near? :D


:D yeha I was thinking maybe!! but Ive only really looked at girls from pretty much every popular anime there is I like sailor moon or code geas or naruto maybe for my first! ^,^


Hmmm....so you want to cosplay as a popular female character....how about...Karin from naruto...simple and pretty :)


Yeha I was thinking about her or Konan,


Konan is pretty and simple to do also ^_^ I once actually though about cosplaying as both Konan and Karin


;)!!! I as a rule I think wont do anime girlsd that like the same anime guy I do!!! (Rules out sakura and Karin!)


huh? XD I didn't understand what you said =/


Sorry! I dont like Sakura or Karin v much cause they like sasuke!!!! I like him! ^,^


lol why dont you cosplay as sasuke then? XD


I was thinking of that. ^,^


Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10
[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D

lolve yeha its not till septmeber!
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!

so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10

Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!


so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing :)

lolz! finally someone who prepares months in advanced!!
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!


so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing :)


lolz! finally someone who prepares months in advanced!!

lol well ya!
i need to reserve the hotel rooms(2) by August and it going to be $396 and to make the cosplay its going to be like another...$200-$300 dollars...but if I split the hotel money by the ammount of people that are going, it would only be like $78 for the room and the pass. So I need to save up to...let say about $300 ^_^ I already have half oh it done
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10

Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!


so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing :)


lolz! finally someone who prepares months in advanced!!


lol well ya!
i need to reserve the hotel rooms(2) by August and it going to be $396 and to make the cosplay its going to be like another...$200-$300 dollars...but if I split the hotel money by the ammount of people that are going, it would only be like $78 for the room and the pass. So I need to save up to...let say about $300 ^_^ I already have half oh it done :)

lolz my parents are gonna pay for me! and Im learning to make cosplay and its in my town so no hotel bu tI dont how much.
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!


so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing :)


lolz! finally someone who prepares months in advanced!!


lol well ya!
i need to reserve the hotel rooms(2) by August and it going to be $396 and to make the cosplay its going to be like another...$200-$300 dollars...but if I split the hotel money by the ammount of people that are going, it would only be like $78 for the room and the pass. So I need to save up to...let say about $300 ^_^ I already have half oh it done :)


lolz my parents are gonna pay for me! and Im learning to make cosplay and its in my town so no hotel bu tI dont how much.

Oh lol XD making a sasuke costume is easy ^_^
Your lucky they are paying for you =/ Though the passes for the convention usually cost only like $30-$50 ^_^
Creator
74683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Im at Howls Castle!!
Offline
Posted 6/16/10

Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!


so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing :)


lolz! finally someone who prepares months in advanced!!


lol well ya!
i need to reserve the hotel rooms(2) by August and it going to be $396 and to make the cosplay its going to be like another...$200-$300 dollars...but if I split the hotel money by the ammount of people that are going, it would only be like $78 for the room and the pass. So I need to save up to...let say about $300 ^_^ I already have half oh it done :)


lolz my parents are gonna pay for me! and Im learning to make cosplay and its in my town so no hotel bu tI dont how much.


Oh lol XD making a sasuke costume is easy ^_^
Your lucky they are paying for you =/ Though the passes for the convention usually cost only like $30-$50 ^_^

yeah I think I may have to buy the pass.
Member
1794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Pasadena, TX
Offline
Posted 6/16/10

Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:


Paishi wrote:


Jazzmin-anime wrote:

[

Yes yes that was a good idea i had huh? XD I so want a picture once you to cosplay :D


lolve yeha its not till septmeber!


so? XD Ima be cosplaying as matt and a gijinka on October and I'm already preparing :)


lolz! finally someone who prepares months in advanced!!


lol well ya!
i need to reserve the hotel rooms(2) by August and it going to be $396 and to make the cosplay its going to be like another...$200-$300 dollars...but if I split the hotel money by the ammount of people that are going, it would only be like $78 for the room and the pass. So I need to save up to...let say about $300 ^_^ I already have half oh it done :)


lolz my parents are gonna pay for me! and Im learning to make cosplay and its in my town so no hotel bu tI dont how much.


Oh lol XD making a sasuke costume is easy ^_^
Your lucky they are paying for you =/ Though the passes for the convention usually cost only like $30-$50 ^_^


yeah I think I may have to buy the pass.

Oh....its the cheapest part of the covention I'd say XD everything IN the convention is frekkin expensive XD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.