First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply MODERATORS ONLY
Lurker
4406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / (。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕...
Offline
Posted 7/5/10

rameen wrote:

700 Members Achieved

14634 Cr points we r near


OMG that was fast!!!

Lurker
12742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/5/10

Allyssa106 wrote:


rameen wrote:

700 Members Achieved

14634 Cr points we r near


OMG that was fast!!!



Hmm.... so that it won't be fast let's start with...

1000 members

20000 cr points

300 forums posts

250 wall posts


How about that?
Lurker
4406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / (。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕...
Offline
Posted 7/5/10 , edited 7/5/10

alliesan wrote:


Allyssa106 wrote:


rameen wrote:

700 Members Achieved

14634 Cr points we r near


OMG that was fast!!!



Hmm.... so that it won't be fast let's start with...

1000 members

20000 cr points

300 forums posts

250 wall posts


How about that?


i think that`s fine... members are pilling up fast... i mean every day we have like 50+ new members!!!

Head Boss
9588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Pakistan
Offline
Posted 7/6/10
2 days ago we set our goal for 700 members and now we have 800 ands yeah our group is kinda active now
Lurker
4406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / (。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕...
Offline
Posted 7/9/10
hmmm... the forums are not that active... we should put something new there...
Lurker
12742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/10/10
Like what? :[ I don't have any cause I can't think of one! xD
Head Boss
9588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Pakistan
Offline
Posted 7/10/10
i will make some quizzes .......coming soon
Director
12252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / [insert text here]
Offline
Posted 7/11/10

rameen wrote:

and yeah i want to make character personality game on quizilla if u both can help me cause its my first time


i dont know i might be able to help but then you have to research about the characters and we dont know alot about kazuma
Head Boss
9588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Pakistan
Offline
Posted 7/13/10
1000 members ACHIEVED

20000 cr points ACHIEVED
Lurker
4406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / (。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕...
Offline
Posted 7/16/10
hehe... iwas just gone for a week and the group already achieved 2 goals... hehe...
Lurker
12742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/17/10
new goal....

50 000 cr points

500 forum posts

500 wall posts

fpr much slower achievements. xDDD
Lurker
4406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / (。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕...
Offline
Posted 7/17/10

alliesan wrote:

new goal....

50 000 cr points

500 forum posts

500 wall posts

fpr much slower achievements. xDDD


what about the members?? how high should we set the goal??

Head Boss
9588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Pakistan
Offline
Posted 7/21/10
1500 members
Lurker
12742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 7/24/10

Allyssa106 wrote:


alliesan wrote:

new goal....

50 000 cr points

500 forum posts

500 wall posts

fpr much slower achievements. xDDD


what about the members?? how high should we set the goal??



lol missed that one. You can look at Rameen's answer
Head Boss
9588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Pakistan
Offline
Posted 7/24/10
well about active member i think otakugirl430 will win
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.