First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Avatar Requests by
Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 6/29/10 , edited 7/7/10
This is a random group. If anyone wants some graphics, ask me.
Payment is 3 pictures to the iRandom album.

Avii Form

Username:
Name:
Text [on the avii]:
What you want on the avii:
Border
Picture:
DID YOU PAY? [yes/no]:

Example:


Username: fire_ball8653
Name: Risa
Text [on the avii]: fire_ball8653
What you want on the avii: Anything, brushes, grunge, etc.
Border [yes/no]: depends on you
Picture: **
DID YOU PAY?: Yes
111824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/30/10 , edited 7/7/10
Vp's
543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Hearts of Dreamer...
Offline
Posted 6/30/10 , edited 7/8/10
Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/7/10 , edited 7/7/10

Tadase_Yoru wrote:

Username:Tadase_Yoru
Name: Dee
Text [on the avii]: Dee :3
What you want on the avii: New background ;3
Border [yes/no]: Nu thx.

So you'll provide a pic? x3


Ah, yes XD No... just kidding, but since you pointed that out, I will for you XD
Oh, and can you please add 3 pictures to the iRandom album for payment? :3
Hope you like it!

Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/7/10

Sebipanda wrote:

Username: sebipanda
Name: Alexander
Text [on the avii]: Prince Alex
What you want on the avii: hmm, anything you think will fit it (go crazy)
Border [yes/no]: yes,please


Ah, this was a difficult picture to work with, so i'm sorry if it looks plain. Note: Hibari is awesome x3
Hope you like it!

111824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/8/10

fire_ball8653 wrote:


Tadase_Yoru wrote:

Username:Tadase_Yoru
Name: Dee
Text [on the avii]: Dee :3
What you want on the avii: New background ;3
Border [yes/no]: Nu thx.

So you'll provide a pic? x3


Ah, yes XD No... just kidding, but since you pointed that out, I will for you XD
Oh, and can you please add 3 pictures to the iRandom album for payment? :3
Hope you like it!



Sankyuu and I will. btw it looks so cute I wanna request again o-o

111824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/8/10 , edited 7/8/10
Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/8/10

Tadase_Yoru wrote:

Sankyuu and I will. btw it looks so cute I wanna request again o-o



XD no worries, i'll start on it now :))
Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/8/10

Tadase_Yoru wrote:


here! i hope you like it.
111824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/9/10

fire_ball8653 wrote:


Tadase_Yoru wrote:


here! i hope you like it.


THANKS SO MUCH T.T
Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/9/10

Tadase_Yoru wrote:

THANKS SO MUCH T.T


Come back to my avii request anytime~ :))
111824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/10/10

fire_ball8653 wrote:


Tadase_Yoru wrote:

THANKS SO MUCH T.T


Come back to my avii request anytime~ :))


I will I will >:DD heheh

Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/10/10

Tadase_Yoru wrote:

I will I will >:DD heheh



>:3 i'll prepare myself lol
111824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/13/10 , edited 7/13/10
Vp's
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 7/13/10

Tadase_Yoru wrote:

i got lazy on this one...
here you gooooooohhhh~

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.