Remove this ad
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Shugo Chara Season 4 rumor
37 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 12/28/11
Honestly, the chances is 50%-%50%. In the manga series there's a forth season called " Shugo Chara Encore!" , and usually the anime follow the manga. So I don't really know, but I really want to watch the forth season, I'm looking forward to it!! ((:























Member
25819 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Michigan
Offline
Posted 12/28/11
Oh I've heard of this Shugochara Chan or this that a manga?....hmm idk I hope theres a new season!
1621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Malaysia, in fron...
Offline
Posted 12/31/11 , edited 12/31/11
I WANT MORE SHUGO CHARA!!!!!Dx I dunno....2012 gonna arrive soon..maybe there will be another season...you know, Ikuto still looking for his dad...,amu doesn't know that Nagihiko is Nadeshiko(I know that he told amu about that in shugo chara encore, but we're talking about anime right now)..Lulu still doesn't have her transformation(Dream dream isn't her real chara nari)...Amu doesn't know that Tsukasa is Tadase in the anime, and plus, Hikaru's shugo chara is not born yet!!!D: so the chance that there's a new season is still there!!:D I dunno, I just wanna cheer everyone's up!! come on everybody...just hope and keep believing!!!!or ur egg gonna have an X on it!!! xD!!! SHUGO CHARA FOREVER!!!!!!!
1621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Malaysia, in fron...
Offline
Posted 12/31/11
and also...I found this from a group...but I dunno what happened before these...I only found these...




WOW!!! AMUTO WON!!YAY!!!but i dunno if this true...but still...I think the handwork is from PEACH-PIT....o.O what do you think minna??
163 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / F / Texas
Offline
Posted 12/31/11
That looks so real!! What group did you find that from??
1621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Malaysia, in fron...
Offline
Posted 12/31/11
I think it's name is Amuto Pictures....I dunno...I didn't join that group...I just found it on google....
Member
610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / somewhere
Offline
Posted 1/2/12 , edited 1/2/12
Those pages aren't real.

Someone from deviantart just created her own version of the SC! ending; and unfortunately, those were the only pages she made. There's nothing more. :/

But I give her points to awesome artwork that's almost the same style to P-P's. :D

EDIT: http://sassyjessy.deviantart.com/gallery/

Here's the artist's gallery. She's a beast in copying other styles. :D

And here's something just for the heck of it...
http://sassyjessy.deviantart.com/art/Ikuto-Jones-140651853?q=gallery%3Asassyjessy%2F1514854&qo=16
Member
6732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/8/12
What is a doggie chara? O-o She wants to be a dog..?
Member
6732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/8/12

amutofarhana wrote:

and also...I found this from a group...but I dunno what happened before these...I only found these...




WOW!!! AMUTO WON!!YAY!!!but i dunno if this true...but still...I think the handwork is from PEACH-PIT....o.O what do you think minna??


That is so kawaii ne~ but where did that group get this..? i don't think this was from Shugo Chara Encore.. o-o. Maybe just fan work? And Amu looks more older.. and goes better with Tadase - Chan.
Member
6522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / The place where w...
Offline
Posted 1/10/12
Do you people not read the other forum posts at all?
29 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / F / California
Offline
Posted 1/14/12
I heard that there will be a season 4 in this January or February. And it might air on Cartoon Network ^__^
Member
6522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / The place where w...
Offline
Posted 1/15/12

AmutoFan101 wrote:

I heard that there will be a season 4 in this January or February. And it might air on Cartoon Network ^__^


I don't know where you heard that, but that is an absolute lie.
29 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / F / California
Offline
Posted 1/15/12
Well I saw it somewhere on Fanpop though. But anything can happen ;3 But if it doesn't happen I will scream out to the skies.
Member
6522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / The place where w...
Offline
Posted 1/16/12

AmutoFan101 wrote:

Well I saw it somewhere on Fanpop though. But anything can happen ;3 But if it doesn't happen I will scream out to the skies.


I learned very quickly to never trust anything like that unless it comes from here: http://www.animenewsnetwork.com/

Anime News Network is a legit anime news site. I'm also about 98% sure that there will not be another Shugo Chara anime.
13 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 1/16/12
So is there a shugo chara season 4 or not bc i was sad when the season end TT_TT
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.