Naruto episode 169 already released ?
53130 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/15/10
Hmm so i was going through another anime site and i found naruto 169 ? why is there 2 episodes already out and CR doesnt have it.
8192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / New York City
Offline
Posted 7/15/10 , edited 7/15/10
some anime got leaked on youtube and people put it up online

read this http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-07-14/naruto-fairy-tail-occult-academy-leaked-before-airing
looks like fairy tail occult academy and hero man got out early
20222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/15/10

janime49 wrote:

some anime got leaked on youtube and people put it up online

read this http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-07-14/naruto-fairy-tail-occult-academy-leaked-before-airing
looks like fairy tail occult academy and hero man got out early


Yep.
8192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / New York City
Offline
Posted 7/15/10
naruto is low quality i need 720p
53130 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/15/10 , edited 7/15/10
indeed its sucks watching in low resolution lol
ROFL--Occult Academy director Tomohiko Ito joked via his Twitter account on Thursday that the leaks are "clearly the work of a [Japanese supernatural creature] tengu.
8192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / New York City
Offline
Posted 7/15/10
yep same here
1069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Under The Sea
Offline
Posted 7/15/10
i watched ep 169 and i gotta say it had nice quality and i didnt mind at all
25823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/15/10

Scarface47kk wrote:

indeed its sucks watching in low resolution lol
ROFL--Occult Academy director Tomohiko Ito joked via his Twitter account on Thursday that the leaks are "clearly the work of a [Japanese supernatural creature] tengu.


haha omg direct me to that page
53130 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/15/10

moratorium wrote:


Scarface47kk wrote:

indeed its sucks watching in low resolution lol
ROFL--Occult Academy director Tomohiko Ito joked via his Twitter account on Thursday that the leaks are "clearly the work of a [Japanese supernatural creature] tengu.


haha omg direct me to that page


http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-07-14/naruto-fairy-tail-occult-academy-leaked-before-airing
25823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/15/10

Scarface47kk wrote:


moratorium wrote:


Scarface47kk wrote:

indeed its sucks watching in low resolution lol
ROFL--Occult Academy director Tomohiko Ito joked via his Twitter account on Thursday that the leaks are "clearly the work of a [Japanese supernatural creature] tengu.


haha omg direct me to that page


http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-07-14/naruto-fairy-tail-occult-academy-leaked-before-airing


thats crazy didnt think it was that many


thanks much for the link

m
Kiki's Customer Support Service
Kiki 
100408 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Nova Scotia
Offline
Posted 7/17/10 , edited 7/17/10
Internet=leakage

No more naruto threads in the main forums, plus you already got your answer. Sorry :/



~Locked
You must be logged in to post.