First  Prev  1  2  3  Next  Last
Virus on Crunchyroll?
11 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / United Kingdom
Offline
Posted 1/6/08
Ya ..... my anti virus warn me of Trojan horse when ever i enter this site
Shinji can u please check this out
596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / us
Offline
Posted 1/6/08
thnx
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 1/6/08
:/ Isn't that annoying as hell? If you can't find any other way to deal with it, you could always donate to the site. When I was a supporter, I never saw that pop-up.
3077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / USA
Offline
Posted 1/6/08
i never saw that pop up...
Posted 1/6/08
yeah o__o its a virus?
4268 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 1/6/08
I already pm-ed shinji about this long ago. He said he'd check it. So far the pop-up/virus doesn't come as often but its still coming for me.
952 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Earth
Offline
Posted 1/6/08
I got the same thing. I thought it was just me... gonna dl the FF add-on.
Posted 1/6/08
there annoying when ur watching anime
2544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Shhhh secret! :P
Offline
Posted 1/6/08
I get is a lot too, but I just click the back button because its an ad thing which contributes to crunchyroll being able to operate, isn't it?
11675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Suita, Osaka, Japan
Offline
Posted 1/6/08
ewww not good...
5352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 1/6/08
/have never seen a single ad here

firefox rules.
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
75 / F / Abby
Offline
Posted 1/6/08
its pissing me off cuz it takes u to a whole new website n its annoyin to go back n forth eventualy i stopped going on cr for a while cuz it got on mi nerves ><
i would have firefox but its slow for mi pc for some reason
RWAR! xD
2955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / some place
Offline
Posted 1/6/08
happened once and never saw it again.
Posted 1/6/08
last time i was searching for drama and my virus thingy pop up.. everytime
Posted 1/6/08
yup, lolz, that sometimes happens to me lol, ah well, its stopped already ^^
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.