First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Amnesia
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
lol oh should I change it to "Shut the fuck up."
??
XDD
Or just add in a Bitch at the end?
Would that be more Kyle for you?
XD
And nooo, it was Kyle XD
Not Nathaliee =w=
Posted 8/1/10
yushhh the first one is way more suitable |D
BUT YOU BETTER NOT EDIT JUST THAT UNLESS ITS ANOTHER CHAP CUZ IMA KEEL YOU AND SEND MY FRIEND, MOON BEAR, TO RAPE YOU!
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
lol wow XD
Okay, changed it and added a chapterrr >___<
Posted 8/1/10
........
ohmygod D:

DONT LEAVE NATHALIE ALONE YOU PIECE OF BEAR COCKK!
SHE GON GET A RAPED BY A BEAR BETCH!
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
'Tis done.
Posted 8/1/10
GASSSPPP O;

LOLMAOOOBWAHAHAH XD
"Don’t say you’re sorry anymore like a little bitch!”
/dead

AND OMG THE END... OWO
HAPPY.
but yeahh D:
in its own way, ALDFSDLFJKLSJRLKE too =w=
STILL AWESOME.
GO BITCHESZ! : D
Posted 8/1/10
BUT NO.. the last line xD;
"Never again. I promise."
isnt THAT thatguyiforgetthenameof line in your Never Again story!?

XD
she shoulda said, "I promise, BITCH."
LOLLLL i woulda died xD
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
DFSGHFDC
Not EXACTLY ;w;
That was "I promise, Amy. Never Again"
DIFFERENTTTTT. |D
Maybe I'll change it anyway =w=

HIS NAME WAS JOSHUA BTW =w=
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
|D
Changed it |D
Member
7610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Nowhere in partic...
Offline
Posted 8/1/10
I have to say, if i was fight worthy enough, i would've killed/ maimed Kyle in the beginning of the story.


Now i'd be happy with his change of heart and character, but indifferent towards him


good story though
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10 , edited 8/1/10
eheh, yeah. He was a little bit (ahah, LITTLE BIT?) of a sonofabitch.

Buuuuuttt it was all his dad's fault >___<
I can't hate my own character =w=
His ATTITUDE, I can hate, though.

And thanks :3
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 8/1/10
WELL
i read the warnning part IM NOT READING IT 8D
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
XD
Good choice Kinnie |D
It's only the first chapter really, and the random foul languages Kyle uses... =w=
But yeah, good job >:DWay to protect your mind |D
Posted 8/1/10
yeahh the line would have been the SAME if it werent for Amy being in there...? XD
STUPEH.

BETTER CHANGE IT.
LOL nice change btwww xD
i ilke this newNathalie. LOL

but i still gotta say i dont completely LIKE Kyle even at the end |D
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/1/10
Yeah, it's hard to LIKE Kyle =w=
I just can't HATE him either |D
I LIKE that he worked so hard to change his ways. I can accept that he's always gonna be a thug at heart, but he shaped up a little for herrr |D
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.