First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Which singers became actors/actresses?
31552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Valley Of The Sun
Offline
Posted 1/25/08

tyscotttty wrote:

di_jb wrote:

tyscotttty wrote:
Jung ryu won was in a group called chakra
han geng i believed he's a leader of super junior or just a group member
jeon hye bin first debuting as part of a girl trio named Luv and now solo

Lol, no wonder. I never heard any Chakra songs. Never heard of Luv and too many F'n members in Suju. It's a wonder I even know 5 but that's because I like K.R.Y. and HeeChul and Ki Bum fans have bombarded me with invites to their groups.

LOLs omg!! yea same here 1st i didnt no that jung ryu won was a singer but one day i saw her mv i was like really? she's a singer? lols...jeon hye bin i thought she is a new singer but yea she used to b in Luv...but i bet it's so unpopular so it died...and han geng...haha just found out!! lols...cuz yea way too many members..i like choi siwon, kim ki bum, and heechul cuz theyre in variety shows, and dramas...so yea

Oh yeah, forgot about Choi Siwon lol. Seen him in Legend of Hyang Dan, pretty funny spoof off of Legend of Choon Hyang. Uhhhh, now that makes 6 SuJu boys that I know.
Posted 1/25/08
yoon eun hye....

lovely girl!
4551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / malaysia
Offline
Posted 1/25/08
angela zhang.. correct me if im wrong..
1668 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 1/25/08
- S.H.E.
- Bi
- Yoon Eun Hye
- Rainie Yang
- Kingone
- F4/JVKV
- A.S.O.S.
- ARASHI

- and a lot more!
1535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
51
Offline
Posted 1/25/08
as usual my favourite matsumoto jun
Posted 1/25/08

di_jb wrote:

Oh yeah, forgot about Choi Siwon lol. Seen him in Legend of Hyang Dan, pretty funny spoof off of Legend of Choon Hyang. Uhhhh, now that makes 6 SuJu boys that I know.


haha that's still better than me lols...i know 4..and it take forever for legend of hyang dan to come out, idn where to watch it...
723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / CALIFORNIA fooooo...
Offline
Posted 1/25/08
Ummm, A lot ?
DBSK :D
& Jaejin from FT Island
1232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Canada
Offline
Posted 1/25/08
Sung Yuri...from Finkle (her acting sux tho)
Rain
Yun Eunhye from Baby Vox (she improved a lot)
Sunmi from Wonder Girls (yuck)

I can't really think of more
lol
15780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / F
Offline
Posted 1/25/08
Ryu Shi Won, Lee Dong Gun, Song Seung Hun, Kim Min Jong Oh Man Suk, Eric Moon, Yoon Eun Hye, Eugene, Jang Nara
3123 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / next to 手越祐也!
Offline
Posted 1/25/08
To make a long story short:

JE. :]

Oh, how I love it. Hahaha.
31552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Valley Of The Sun
Offline
Posted 1/26/08

tyscotttty wrote:


di_jb wrote:

Oh yeah, forgot about Choi Siwon lol. Seen him in Legend of Hyang Dan, pretty funny spoof off of Legend of Choon Hyang. Uhhhh, now that makes 6 SuJu boys that I know.


haha that's still better than me lols...i know 4..and it take forever for legend of hyang dan to come out, idn where to watch it...

Yeah you can d/l from d-addicts.com or view on mysoju.com. It's a brief 2 episode mini drama so more like a movie. Pretty funny and even more so if you're familiar with the Legend of Choon Hyang or have seen Delightful Girl Choon Hyang also.

14554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Atlanta, GA. USA
Offline
Posted 1/26/08
Arashi all act especially Jun-chan and nino.
ella from she acts. she's a better singer than actress.
nicholas teo and cindy wang act now.
jiro is in farrenheight i think he went from singing to acting too.
ariel lynn sings and acts
kingone singer/actor
F4 which now goes by JVKV jerry yan,vic zhou, ken ? and vaness all sing and act.
raine wang sings and acts
kat-tun does both too.
joe cheng singer/actor
7076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / london, england
Offline
Posted 1/30/08
some are good....but most are bad
3803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Everywhere N Nowhere
Offline
Posted 1/31/08
Rainie Yang started singing then became an actress but she started to sing again in Devil Beside You.
2263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / my page 4ever.......
Offline
Posted 1/31/08
i think:
Rainie Yang she use to be in a group call 4 lovers
Ariel lin...
their songs are really great...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.