First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
THE SCARIEST ANIME YOU HAVE WATCHED
194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Markham Ontario C...
Offline
Posted 1/9/08
monster
987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Belgium
Offline
Posted 1/9/08
school days...it messes with your mind mate^^ it's starts innocent but then...ow man^^
Posted 1/9/08
i dont think anime are scary.. o.o'' hahaha
688 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / My Hidden Village
Offline
Posted 1/9/08
-ghost hunt
-girl from hell
-school days
and
-pet shop of horrors...

*FYI- death note is not creepy at aLL!!! hEhEhE.. ^_^;
1757 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / IDK
Offline
Posted 1/9/08
ghost hunt
11231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F
Offline
Posted 1/9/08
Hellsing
10742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/9/08
elfen lied
1723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Brooklyn,N.Y. U.S.A
Offline
Posted 1/9/08
pet shop of horrors, it didn't creep me our per-say, but it was still good, and I haven't seen it yet, but Hell Girl looks a little freaky.
82 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / M / Philippines
Offline
Posted 1/9/08

chocuqueen wrote:

i dont think anime are scary.. o.o'' hahaha


yup i agree... creepy, maybe ... but scary dont think so...
3939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / 東京都,千葉県 JP && Q.C PH
Offline
Posted 1/9/08
ghost hunt && school days in a different way D: err
752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 1/9/08
Higurashi No something and Ghost Hunt freakin i never watched those shit at night i screamed when it was all quiet then next second BOOM hella scared me that i screamed for realz lolz
1352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/9/08
i have never watched a scary anime but the manga mpd psycho is very, very scary.
2132 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Singapore ~
Offline
Posted 1/9/08
Higurashi Koro ni 's first season.

it made me uneasy . unable to sleep. That show basically struck physcological fears up there in your mind. Describing how world would turn agianst you , People turned agianst you . Get killed suddenly.

The show has no ghost or something... its the people that actually creep me out. Impressive how human can scare another fellow human...
1793 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 1/9/08
Yes, Elfen Lied. Scariest that I have seen..
51 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / New Hampshire
Offline
Posted 1/9/08
elfen lied sorta....i hate the part when they killed her dog..
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.