Remove this ad
First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
Post Reply {Game} Would you rather...
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/6/10
Um... I'd choose slowly i mean istead of like BAM! i love him it would be better if it was a subtle change Where she notices hes acting different and she startes to feel something for him.

Would you rather see Amano start blushly like crazy around Kashino
or
She feels something towards him she thinks he hates her and runs away?

And i agree they really need to add something to show that maybe she loves him back like maybe all the refrences to Kashino might mean something? It would have been interesting if she grandmother dropped some hints ya kno. She yes, she definatly knows love but doesnt know how it feels like.
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M
Offline
Posted 9/6/10
Hehe... Grandmother Amano leaving hints? Hehe... that would be totally... random. XD Oh yes, I just spend an ENTIRE 3 hours reviewing about every single page of recette 23 and I must say... Amano is showing MORE HINTS than Kashino. Haha! Search it on youtube for the chapter or go to facebook to see my review.

I'll choose option 1. Option 2 reminds me of another anime but I just don't know what it is...

If Amano and Kashino are showing the same amount and same timing of hints, would you rather have Kashino confess

OR

Amano confess...??

Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/6/10
Hmm... Maybe Amano because it would take him by surprise and yeah...

Would you rather see them an adults in the next season
or
High SchoolerS?

3 hours ah? I spent a whole day reading one chapter of a manga before (shugo chara encore 4 i was screaming like a fan girl!)
I forgot my facebook account so I cant log in hehe I cant wait to see chptr 23 or recette what eva u wanna kall it. Ill check youtube if they dont have it Ill have to wait for mangafox
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M
Offline
Posted 9/6/10
Hehe... that's why I reviewed about it. If I have to wait for mangafox, most probably the chapter will be up by December and, being a fan, I really don't want to wait that long. See my status below? XD

I'd say... HIGH SCHOOLERS!!! Maybe the thing they're talking about that season 2 won't follow the manga anymore is that they just aged, not really the whole plot changed. We'll get to see them live like how Tennouji-senpai lived as a high-school student and if that's the case, it's open for SO MUCH ROMANCE. XDD So, I choose 2. ^^ And also, to add, since they're already at about 18 years old, they're now permitted to officially kiss ON THE LIPS. Bwahaha~!! So random! XD

Would you rather have Rui X Tennouji moments

OR

Andou X Amano moments in the next season...??

Oh yes... I just found out something that could support the fact that jerk face is evil. Remember that episode where Team Ichigo battled against Team Tennouji?? Yeah, Kashino collapsed and jerk face WAS RIGHT BESIDE HIM yet HE DIDN'T HELP HIM. The people in the mangafox forum was right. It was bad of jerk face to not help Kashino. If he was a good teacher, regardless if it's a match or not, jerk face could've helped Kashino up and put him into the infirmary. But no!! He instead just stared at Kashino as he collapsed and wasn't worried at all. I think this just proved that jerk face only wants people with talent. (Kashino has talent that's why listen to his comment at the awarding ceremony). >_>
Member
2578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
Rui X Tennouji moments

Would you rather have Rui get upset (confrontation scene) at Henri-Sensei or Ichigo slap him at the finals after they win (if they win)?

Edit: I also agree that they should've paused the match until Kashino was feeling better. Continuing on after he fainted was just wrong, I also believe that some of Henri-sensei's actions are a result of him seeking people with talent and improving that talent. But, it was still wrong of him to do it especially with that method
Member
38142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18
Online
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
Ichigo slap him that would be kinda cool actually.

I was late coming in for the last one but I would have picked AndouxIchigo! That pairing deserves SOME moments too.

Would you rather have Kashino be forced into an arrange marriage in the second season
or
Ichigo be forced into an arranged marriage in the second season?

Omg, If Henri turns out to be evil I'm going to freak out. He's not my favorite character but I still don't hate him. If that happens I'll probably be like....."OMG! HENRI! SERIOUSLY! I CAN'T BELIEVE YOU'RE EVIL! AHHHH! "
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/6/10
Kashino, then Amano and him can run away together!! Hehez

Would you rather see Hanabusa and Amano moments
or
He forcivly kisses her she runs away cuz she dont like him like that?

And yes Jerk Face is mean. I was gasping and being all worried when he fainted and everyone else was but he just stood there watching! Thats a good point Jerk Face is a great name for him and he deserves it. If he does something evil, Amano can finally move on from her crush. C'mon girl open ur eyes and look at the hawt boi by ur side
And I hate waiting too. I have no patince but if i must wait I will do it. I did watch the chapter on youtube. I already saw ovr half of it but i still really wanna kno wt they r saying too
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M
Offline
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
Hmm... Kashino going into an arranged marriage is normal (since he comes from a rich family). Amano going into an arranged marriage is unlikely since her father wouldn't want her to marry at such an age (knowing Amano's father, even though she's in the right age, I don't think he'll let her go that easily). So to make it more interesting, I choose 2. Bwahaha~!! XD

Edit: As for your post, kukamu101, I choose 1. Like I said, I really like romance in this show. XD

Would you rather have Hanabusa-kun to be serious in season 2 (as in NO NARCISSISTIC ATTITUDE AT ALL)

OR

see a scene where Hanabusa-kun is rejected by many girls because of something he didn't mean to do...??

Off topic: Sigh... I watched episode 38 again and I was still surprised at the fact that Team Ichigo got 1 less point than Team Tennouji. Jerk face said that if Kashino had finished the tower, he would've given a higher score. If you look at the score board, Rui got 93 points. Kashino didn't finish the tower and he had 75 points. Seriously... 18 points difference for not finishing the top part of the tower?? That's just so unfair... at least he should've made it in 79-80... but then again... if that happened, Team Ichigo would've won. Bwahaha~!! XD And I think it has been 2 hours (plus the lunch break) since Kashino collapsed. I think Amano, Andou and Hanabusa-kun wanted to help Kashino but I think a teacher told them not to help him so they continued doing their jobs UNTIL the lunch break. So, in short, Kashino wasted 3 hours. >_>

Edit: You want me to send you my review about the chapter, kukamu101??
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/6/10
Hmm... U make the wasting 3 hours part was totally his fault. Not his fault he wanted to win so he stayed up all night to be perfect.
Sometimes I think Jerk face plays favorites. He is like always nice to Mari so he purposly didnt help Kashino and made it so they would lose but in the end he felt somewhat bad and let Amano's team be the B group.

Oh yeah I could #2 I would laugh so hard because every girl would be like no and then walk away :P

Would you rather see Andoh become a total playboy
or
Amano become a totaly playgirl?

Ur right that would be kinda clique about Kashino get an aranged marrige... Unless Amano is actually an heiress and Amano Ichigo is her fake name and the girl Kashino is getting married to is Amano! Hehez that would be a weird turn of events...

Oh and yeah I wanna kno what people think about the chappy so Id be interested to c ur review!
O just noticed that 18POINTS AWAY!? DUDE... u actually did math...
Member
1553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/6/10
lol ! the math and yeah i still think team ichigo would have finished the tower part if the HEIRESS never came and made such a distraction >:I the 18 point diffrence is just wrong for a great looking tower...

and i believe it would be funny to see andoh to act like a playboy xD that would mean all 3 of them would be competing for ichigo :P

Would you rather ichigo accidently walk in on kashino taking a bath or the other way around where kashino accidently walks in xD

O.o interesting things about that one episode cause that deduction of points was unfair xD
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/6/10
Hmm... That sounds kinda wrong on many lvlz so I'd go with she walk in on him showering but he had just finsished with a towle around him...

Would you rather have Amano walk in on Kashino shirtless or Hanabusa?

Ur right Andoh being a total playboy would be soooo funny. This show needs to have more funny moments. Yes I do laugh at it but thats because its so stupid and repetitive...

Also, I agree that thing was beautiful it deserved alot more then how evr many points it got. And yes It was extremely unfair Stupid Jerk Face
Member
2578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
Kashino

Would you rather have a new girl appear in the next season or a new boy join the team?


Side Note: Actually something like that happened on one of the drama tracks on the Yumeiro Kira Kira OST, Ichigo sneaks into the boys dorm to peek into their room (hoping to find some dirt didn't really understand some of the stuff they were saying), after checking Hanabusa's side of the room, she goes over to Kashino's side (he's still asleep) and then she uses party poppers to wake him up,

(I'm not sure about this part) but when he jumped Ichigo started gloating or something, but then she and Vanilla screamed and Kashino was either just in his boxers or naked and when he realizes it he screams and then he runs into the bathroom. (this is the part I'm not sure about, his reason was that it was too hot the night before)

I was laughing so hard during this bit, it's one of my favorite tracks, actually the drama tracks are my favourites. But Kashino's Instrumental is my favourite out of all the instrumental music.
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M
Offline
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
Hehe... did my math skills surprise you guys that much? Hehe, just kidding. XD It would be totally epic if Amano walks in with Kashino shirtless. She will be like, "Oh my god!! >////<" Bwahaha~!! XD And about my comment that Kashino wasted 3 hours, I didn't mean to say it's his fault. It's just that 3 hours had passed and Kashino wasn't able to do anything about the tower. That's all.

Edit: To Phoenix_tears, I choose 2nd one. Since this is a shojo anime, this deserves a bit more male characters. XD


Would you rather have a Romeo and Juliet relationship between Kashino and Amano in the next season (Kashino is a rich guy so his family is now forcing him to quit being a patissier but Amano saved Kashino and this caused his family to forbid him from seeing her)

OR

have a Cinderella-like story in the next season where we see Amano entering the Kashino residence again and was forced to be a slave (maybe to allow Kashino to continue dreaming to become a patissier, she needs to be a slave of Kashino's family for 2 days)...??

Haha! I actually got this idea from my ongoing AMV project, which features Kashino X Amano. The song is Love Story by Taylor Swift. Hehe. And the other one, I got the idea from episode 44 when they were talking about Cinderella and stuff... XD

Edit: Heh... really? Haha... I also wanna hear what they're saying. Is it in youtube, Phoenix_tears?
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
I like the first one. Romeo and Juliet minus dying = awesome! C i can do math too! Yes ur math skills do impress me cuz i cant figure out the square root of 1/4. Yep I hate math! sigh...

So just to clerify I chose #1

Would you rather see Kashino go all perverted to Ichigo
or
Randomly kiss her?

Epicness with the shirt is always awesome. Hehez I wonder what would happen *Imagines* Oh.. 0//0
Hhehez if the drama thing is in Japanese then too bad 4 mez lol if it has some sort of pic i really wanna see then. If u people kno Japanese u r awesome! I always wanted to learn but my school only haz spanish, german, or french...
Member
2578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 9/6/10 , edited 9/6/10
Randomly kiss her as it would be wierd for him to act all perverted all of a sudden.

If they win, would you rather Team Ichigo stay in France to study or Reject the prize because of what Henri did and return back to the Japanese branch to study.

Off topic: I don't think the drama tracks are on youtube, the only ones I found were the music tracks. Sorry, can't find the link where I got it, but you can probably get it off Nihonmaru or you'll have to download it through the torrents at Nipponsei. Or you can go on google and hopefully find the link.

Edit: No I was wrong Ichigo says, "Teyuuka Kashino...nande ninimo kittenai no you?" In English "Nevermind that Kashino...Why aren't you wearing anything?" So I'm taking that as that he was naked when Ichigo woke him up in the drama track.
First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
You must be logged in to post.