First  Prev  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  Next  Last
Post Reply {Game} Would you rather...
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/9/10
Well... their seiyuus know how to sing but... I'd rather go with them camping. I saw a song in youtube where Kashino's seiyuu sang it and... well... >_< anyways, I choose 2.

Would you rather see Amano jealous in season 2 and, in order to get it off her mind, she makes a terrible sweet

OR

see Kashino jealous in season 2 and gets mad with Amano again (like in episode 35)...??
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Tah Corn Corner ~...
Offline
Posted 9/9/10
mmm I like Nobuhiko kun voice...
I actually like how he singed the song from Kaichou wa maid sama character CD....
but the song is my problem hahaha X'D well anyway!

I WANT A JEALOUS AMANO~ lol cuz Kashino already have this kind of scenes :P

~ would you rather see Kashino being taller than Hanabusa in second season or still being shorter? LOL
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/9/10 , edited 9/9/10
Well... I don't really hate Nobuhiko-san's voice... but... I don't know... it just doesn't suit Kashino to sing... XDD

I will really love this anime if they change the characters A BIT in season 2. Example, Andou getting a love interest, Hanabusa-kun still admiring girls and whatnot but is much more serious in pursuing his dream and of course, Kashino getting taller and Amano getting more conscious of her feelings. That will really be great. ^^ Besides... it fits them since they're already 18. Okay, so in short, I choose option 1. :D

Would you rather have Kashino confess during nighttime when it's full moon and there are full of stars

OR

have Kashino confess during daytime (actually to be more precise, it's during sunset) after, let's say, he and Amano dated...??
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Tah Corn Corner ~...
Offline
Posted 9/9/10 , edited 9/9/10
Well... I agree with you in that~ LOL

waaa *---* night time cuz I luv the stars.... >//<!! waa gomen can't hold myself from being a girl hahaha
and yeaah it will be really great if they give some of that~ they aren't gonna be kids (?) anymoar D:!
they need luv (?) especially Kashino and Ichigo (coughcough) A_A!

yosh... I don't have moar "would you rather"... I'm empty... hahaha xD please someone slap me... xD

let me se... would you rather see some kind of dramatic twist or a funny twist to the series xD?
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/9/10
Hehe... don't worry about it. Take your time if you have no "would you rather" question in your head... ^^

Hmm... dramatic twist or funny twist, eh? Wow... it's kinda hard... well, I like a dramatic twist since we don't really see them often in Yumeiro Patissiere. If I remember correctly, the very first dramatic scene that happened in the series was in episode 15-16 (during those times, we saw Hanabusa-kun's past) and the next one happened at about episode 28 and the next one in episode 35. Some episodes may have drama in it but it's only for a little while. It didn't last, for at least, half the episode. So, yeah... then again, I also like a funny twist. So... I choose 1. XDD

Would you rather see Team Ichigo to win the finals and stay in Paris for two more years

OR

see Team Ichigo lose and returns to Japan but they're all separated...??
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/10/10
Stay in Paris... I wanna see them go back to Japan but not all seperated. Unlesss Amano and Kashino stay together!

Would you rather see a cake in the sHape of the big tower thingy in paris (the thing Kashino made with chocolate)
Or
A cake in the shape of Amano?

Off topic: Sunday is my fav day of they year.
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/10/10
I want option 1. It seems delicious to eat... but, if I did see that kind of cake, I'd rather eat the parts that Amano and the others made 'cause... it might fall apart... XDD

Would you rather see the manga version Kashino to be Kashino's personality in the second season (meaning Kashino will be more mature and stuff... all his personalities in the manga version)

OR

see the same Kashino in season 2 (meaning the same Kashino you're seeing right now in season 1 [kinda childish at times, not very honest about his feelings, getting major jealous etc]...??

Sorry if it doesn't make much sense... ^^""

Off topic: I like Friday since it's the end of school for the week and it has the shortest schedule. ^^
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/10/10
Option 1 because in the Anime they r '14' but they seem like 5 year olds so I wanna see him more mature in season 2 if he isnt Ima gonna go to Japan myself and knock some sence into them
In short option 1

Would you rather see Amano sneek into the boys dorm in the anime much like the drama cd
or
Have he play a prank on the Sweets Princes in cooking class and they look like idiots.

Off topic: Lucky Id do anthing for a shorter schedual. (lets say no more 6 and 7 period. If only...)
I like sunday because....
(Its my b-day mwhahaha)
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/10/10
Well, well, well... what do ya know... my birthday, which is on october 24, falls on sunday as well. ^^

I pick... hmm... option 1. Why? Because if that's going to be it, we'll have some Kashino X Amano moments. Maybe even awkward moments... XDD

Would you rather see jerk face getting slapped either by Tennouji-senpai or Amano or maybe even Koshiro-san

OR

see jerk face getting punched either by Rui or Kashino...??

Tomorrow is episode 48 so I want to make sure what you people think. Besides... whatever it is, I will definitely not forgive jerk face... >:(
Member
1553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/10/10
that sounds funny but i would like Tennouji to slap the jerk face cause she has so much anger that never got out so i bet it would be funny to see her stress go away from a good slapping xD

Would you rather have kashino still look short in the next season like the way he is now xD

or

would you rather have andoh and hanabusa be shorter for once :P

And >:I if herni is a bad guy i will dislike him from now on xD Ichigo forget that guy and go to the other blonde hair guy who likes you secretly xP
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/10/10
Hanabusa and Andou be shorter! Hehez! Then he could be like look at who u were calling short :P

Oh hey Tennisnohao Amu's (from Shugo chara) b-day is sep 24... so that means its a month after! (happy extremely b-day telling u kno incase I forget)

Would U rather see Kashino throw Amano a big birthday bash and he makes a chocolate cake
or
Amano throw Kashino a big birthday bash and she makes a strawberry cake?

Yez we were talking about b-days so why not throw out a question about it? lolz
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Tah Corn Corner ~...
Offline
Posted 9/10/10 , edited 9/10/10
O: ~ October I luv that month... (cuz my b-day is also in october X'D)
it seems like i'm not empty anymore wii~

Amano makin' a strawberry cake >:B even if Kashino don't like it (?) LOL

Would you rather see Vanilla and Chocolat having a nice talk... without a fight... xD or Caramel and Vanilla sleeping super cute (?)?
Member
832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / ~Tah Corn Corner~ ^^
Offline
Posted 9/10/10
Lolz I dont rlly like October srry ppls!

I wanna see them have a nice conversation while they drink tea and they talk about something intellegent and everyone is looking at them like And yeah it would be funny

Would you rather see Ichigo and Kashino have a contest of some sort
or
Hanabusa and Rick have a flower vs star challenge?
1863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 9/10/10
It'll be so damn great if Kashino will be the tallest of the three in season 2. That way, we might see Amano blush at the sight of Kashino (or Kashino blush at the sight of Amano)... XDD Ooh... and Hatsuishi, happy advance birthday (and to me as well XDD). Thanks, kukamu101. :D

I choose... option 1. It's nice to see them being friendly to each other after the match... I... don't really like to see Hanabusa-kun and Rick at it again... >_>

Would you rather see Kashino being a cool type

OR

see Andou being a cool type...??
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Tah Corn Corner ~...
Offline
Posted 9/10/10 , edited 9/10/10
@kukamu101 LOL it's okay ~ not everyone has to luv (or at least like? xD) october :B!

yayy thanks TennisNoHaou ~ btw what's your name? or how can I call you?
:B cuz your nick is kind of difficult for me... i'm kind of lazy hahaha XDDDDDDD
HAPPY advance B-DAY to you~ (?) rflmao

I WOULD rather see a cool Kashino.... but I wanna both of them D:!

would you rather see a lot of new charas or few new charas in the second season?

First  Prev  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  Next  Last
You must be logged in to post.