First  Prev  1  2  3  Next  Last
Britain; Imigration and Emigration Capital?
Member
17094 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/7/08 , edited 3/11/08
ok... why is it British People Want To Leave!
and Everyone Else Wants To Enter Britian... (not usa people through)

edit;

Discuss why Britain is depicted as having high levels of imigration and emigration.

N.B. - Britain does not have high levels of imigration... the Daily Mail is lying to you! *shock, horror*

~henz
Member
26703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / England
Offline
Posted 1/8/08
Because its cold and wet


and I dunno why they come over here?
Member
325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Newcastle UK :D
Offline
Posted 1/9/08
lol a ive never thought about that before a who knows :S
With our crap weather
Posted 1/9/08
Maybe because... you can see many things in Britain that can't be seen on other places on earth...
5245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/10/08
^ Euro's aren't shitty. They're worth much more than dollars.

It's really convenient that you can just go to another country without having to exchange money, too.
20105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / London-England
Offline
Posted 1/10/08
Because the people entering hav probably never been here before and hlaf of them are illegal immagrants lol... Na jokin... yeh i think its because of money... and i wanna go to New Zealand or Italy..
Posted 1/12/08
Well I wanna leave because it just doesn't interest me and there are so many other places I wanna see than hav to be stuck in little Britain for the rest of my days XD And I think the reason why people want to come to Britain is because they think its all posh and stuff Especially the Americans I talk to, who say 'But isn't England supposed to be all sophisticated and that?'

No.
Member
Sampy 
270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / UK
Offline
Posted 1/12/08
I don't wanna leave but its probably just cause off the amount of problems that have been happening lately. Like the amount of gun and knife crimes, identity conspiracy, amount of illegal immigrants, teen pregnancies and crap weather.
Member
622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / United Kingdom
Offline
Posted 1/15/08
We get taxed too much in Britain.......thats the bottom line. The government keeps piling it on year after year, it all boils down to MONEY. Nobody leaves for teen pregnancies, identity theft or pollution....they really affect everybody but tax does!
Member
1234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / z
Offline
Posted 1/15/08
Living in the UK is fun, well binge drinking and all that but its healthier and cheaper to live somewhere else
Posted 1/16/08

zurital wrote:

Living in the UK is fun, well binge drinking and all that but its healthier and cheaper to live somewhere else


Well....sometimes. I hate the area i'm in. U get annoying kids with their damn mopeds or scooters rushing up n down a lane not for transport from 8pm to 4am!!!
Member
1234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / z
Offline
Posted 1/16/08
I get pregnant 12 year olds begging me to buy them tabs.
Member
1824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / chinaland(:
Offline
Posted 1/17/08
Chavs. haha.
Member
3303 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / London; United Ki...
Offline
Posted 1/17/08
.... I luff living here in England [London] hehe dunno why ^__^
Member
608 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Glasgow, Scotland
Offline
Posted 1/17/08
Nothing beat going to the local offsales and seeing a group of neds (chavs) standing outside asking you to go in and buy them booze and then you say no and walk out with a crate of beer. The look on their faces is priceless
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.