First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply Girls Chat Room
Posted 9/5/10

DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:

A RAPTOR! because its intelligent!!!


YES! If you watch Jurassic Park 3, you'll see just how intelligent they are ;3


Yeah I watched all 3 movies.... the last 2 were a waste of my money!


I didn't like the second..but come on the third one wasn't bad XD


Hmmm kay then the movie was retarded!


You're starting to become like Niny LOL
Posted 9/5/10

DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:

A RAPTOR! because its intelligent!!!


YES! If you watch Jurassic Park 3, you'll see just how intelligent they are ;3


Yeah I watched all 3 movies.... the last 2 were a waste of my money!


I didn't like the second..but come on the third one wasn't bad XD


Hmmm kay then the movie was retarded!


You're starting to become like Niny LOL


No he used the word retard so many times... it kind of rubbed off!
Posted 9/5/10

DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:


DawnAndAshForever wrote:


DippingS wrote:

A RAPTOR! because its intelligent!!!


YES! If you watch Jurassic Park 3, you'll see just how intelligent they are ;3


Yeah I watched all 3 movies.... the last 2 were a waste of my money!


I didn't like the second..but come on the third one wasn't bad XD


Hmmm kay then the movie was retarded!


You're starting to become like Niny LOL


No he used the word retard so many times... it kind of rubbed off! :D


LOL! XD
Posted 9/5/10
my favorite dinosaur??? I USED TO BE OBSESS LIKE TOTALLY OBSESS WIFF EM NOW I FORGOT SOME OF THEM...
let's see...Brachiosaurus!!! Yes it's my fave
Posted 9/5/10
lol I'll always be obsessed with them XD
Posted 9/5/10
ikr?? they're so cool!!! i'm gonna get back on studying them *studies*
Posted 9/5/10
lol haha wooow XD
Posted 9/5/10
lol ikr ?
Posted 9/5/10
Yup we're both really weird XD
Posted 9/6/10
lol
Posted 9/6/10
Hehe
Posted 9/6/10
Ohhhh i painted my nails yesterday...its like a pearl color... it looks nice
Posted 9/6/10
God kill me lol
Posted 9/6/10
What its a girls chat room!
Posted 9/6/10
LOL Yes I know that but that doesn't mean it has do be girly! XD Or does it? o_O
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.