Created by ChronicAddict
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Q for the girls: Do you ENJOY playing video games?
Posted 10/3/10
noo i dont like the hentai one
10497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Somewhere over th...
Offline
Posted 10/3/10
i just a bit hehe (:
371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In my happy place
Offline
Posted 3/14/11
Yep, I play all kinds of games thanks to growing up with a guy bestfriend. I happen to love fighting games too, but all the guys in my grade are mostly interested in RPG games...
Posted 3/14/11
I do, but I have to be in the mood. I go stretches where I play all the time and then months without it. And I am very particular about the types of games I play. I'm not really into combat ones for example. I would rather have rpg where you can explore the world. So I guess the genre would be adventure or something? I started playing video games when I was 5 with the original nintendo. Fun times with Mario Bros And that console still works too, yay!
23034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / boys locker room
Offline
Posted 3/14/11
Yeah, but it doesn't really matter. I don't really know why some girls think they deserve special attention just because they're gamers, it's not like they're the only gamers in the world (´ー`*)
Posted 3/15/11
Only the old classic games ex. mahjong, spider, hearts, and more
267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 3/15/11
yes!
22023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / osu
Offline
Posted 3/15/11
all the time
41 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 3/15/11
I LOOOOVE video games I would play mostly Maplestory, Wonderking, and Sega games IF my sstupid computer wasn't missing a driver Ehehh... Video games are super fun though. Most girls who are really into video games just won't admit it because they get teased. I get teased, that's why I only tell CR
13506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / CT
Offline
Posted 3/15/11
new and old games haha i love them XD i even play xbox Call of Duty haha
178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Presidentland
Offline
Posted 3/15/11 , edited 3/15/11
The classics will always be special, but the new ones have such great graphics. It's hard to pick which is best, but I definitely love playing video games
1050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/15/11
yes, old and new.
wwe
128580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / where all my drea...
Offline
Posted 3/15/11
i love video games play old and new
i been playing Black Ops Zombies on ps3
3393 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Inside My Baka Ki...
Offline
Posted 3/18/11
Obviously!

I'm a game addict myself
12363 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Britannia
Offline
Posted 5/27/11
Yes!! I love playing video games! Xbox, Wii, PC, PS3, DS, and other electronic shit like that, haha.<3
World of Warcraft is WIN, though.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.