Created by Sessh-Inu
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Who works harder, men or women?
2479 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / CT
Offline
Posted 9/29/10
Women.

lol, what does the "other" category represent? The trans-gender workforce?
2027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Earth
Offline
Posted 9/29/10
men... they are the breadwinners.....
Posted 9/29/10
I'm voting "Other" here & gonna say that we both do equally nowadays
Posted 9/29/10
both of them
Moon Princess Moderator
283368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 9/30/10
I say men more than women.
10387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in your heart
Offline
Posted 9/30/10
depends
50506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Wisconsin
Offline
Posted 10/1/10
Women from my experience. Though hardly definitive, more women are now gainfully employed in the USA than men.
532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
107 / The Den
Offline
Posted 10/1/10
I believe women do, because they have a lot more pressure on themselves to preform at work and home...
Posted 10/1/10
Women
83785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / Philadelphia, PA
Offline
Posted 10/2/10
meh
140123 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Searching For Gon...
Offline
Posted 10/2/10

Depend on who they are.
1213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / USA
Offline
Posted 10/2/10
Men. Come on ladies, leave the difficult work for the guys
Posted 10/2/10
Lol. It all depends.
16745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / CHEZ LUI
Offline
Posted 10/3/10
Dunno
27981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / on top of pillows ~
Offline
Posted 1/5/11
i think women work harder cuz my mom does work harder than my dad does
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.