First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Superbowl Predictions (American Football)
22382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Cliff of Hope
Offline
Posted 2/3/08
Yay football
1075 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 2/3/08
Gonna go ahead and say 34-31 Giants for Super Bowl. Under 5 hours left!
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 2/3/08
dude The Giants Going to win You Got Micheal and Number 72 I forget his name and Manning man You going to Die Tom Brady hahaha 43-20
45488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Chicago, USA
Offline
Posted 2/3/08
Yayz, superbowl party at Jon's house.....

ANYWAY, I'm rooting for the Giants, even though I don't think they have much of a chance to win......BUT STILL, underdog pride! XD
Posted 2/3/08
wow it seems like people want an upset but LOL i laugh at ppl who say NYG will win. they had luck on their side. patriots will pic their horrible secondary and randy moss or wes welker will have a phenominal game today. GO PATRIOTS
316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / nowhere,USA
Offline
Posted 2/3/08
i want the giants to win but everyone knows the patriots are going to win
3741 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Ontario, Canada
Offline
Posted 2/3/08
hmm...paula abdoul is gonna have a new song play during the superbowl....ew...
ps GO PATRIOTS! lol good luck to the giants tho!!
2847 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 2/3/08
NEW YORK FTW. ELI MANNING
Posted 2/3/08
I'm cheering on Patriots ;D
Posted 2/3/08
Awww I love how the Superbowl is such a yanky thing... so its just like American football, huh?
7718 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Florida, US
Offline
Posted 2/3/08
My head tells me that the Pats are obviously gonna win. But I just bet money against my friends here that the Giants will win with a 1-7 point spread just in case they do win and I can piss all over the living room.
34665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / New York
Offline
Posted 2/3/08
giants gunna win 4 sure
1075 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 2/3/08
Next year: Jags vs Giants
4839 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your face :P
Offline
Posted 2/3/08
final score 17-14 to giants
44424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Japan
Offline
Posted 2/3/08
I've always liked the Tampa Bay Buccaneers but I just don't think its going to happen for them again unless they pull themselves together
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.