First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Impressions on Panty and Stocking
47115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Arnold Maryland
Offline
Posted 10/1/10 , edited 10/1/10
I think my eyes just witnessed something incredibly epic.....on so many levels.....just.....wow.

I really dont know what to say. All I know is that this anime is going to be incredibly epic and its already got a 10/10 for me only after seeing the first episode. This is the first time I have ever labeled an anime perfect after one damn episode.

Anyways state what you think about this anime, and comment about each episode as they come out.

Seriously though......this is incredibly epic. The animation would first make me think I was watching an American cartoon......but all of this epicness......good god.....I think THIS might be my favorite show of the season.

God I cant praise what my eyes just saw enough. Ill let you guys be able to fill in what I cant possibly fathom

If there was any type of anime that could be described simply as "WTF!?", this would be it

Edit: Ok now that I have some of my bearings back, here is the one question I have.

1. Is this a parody on American cartoons? Besides the animation being sort of like it, during the episode, when Panty and Stocking's car was about to smash through a clothing store, (at least thats what Im guessing) it showed a Blonde Girl and a Black Guy. So since I was thinking of Interracial couples......it made me think even more that this has something to do with America.

This show is so gold
9312 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Over there
Offline
Posted 10/1/10
Well it made me lol.
It felt like they are parodying the Powerpuffs :P
I went WTF sometimes too XD
It`s too early for me to decide if this is epic.

Maybe they are making fun of America? XD
Posted 10/1/10
it's gainax they have some strong ass shit in there studio nuff said. also yay for shit monster
2059 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Bebop
Offline
Posted 10/1/10
Yeah its like the Powerpuff girls on acid, aimed at an older audience.
64240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Oregon
Offline
Posted 10/2/10
Oh my, that was waaaaay better than I expected. I can't say I love the animation style but it's funny as shit. Panty is a total slut too, rofl. The switching to live action look when the bad guys blow up is win.
95160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / Canada
Offline
Posted 10/2/10 , edited 10/2/10
honestly I'm not sure what to think of it yet. It did surprise the hell out of me though.

My main interest in it is seeing how far they can push Flash animation and so far I'm impressed.

I'm curious to see more but I'm not certain if I like the show or am watching out of some sort of stunned fascination.

like coming across a dog using a cell phone
you want to ask "how" but the first question that comes to mind is "who is he calling"
54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 10/2/10 , edited 10/2/10
Episode 1 was brilliant. xD


2208 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Pandemonium
Offline
Posted 10/2/10
I keep thinking Powerpuff girls

Except more mature and fanservice

I like it
91108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 10/2/10
seriously the show made me question what the F**k am I watching just about every 3 sec, but damn I gotta say it was one hell of an episode and the transformation scene just completely threw me off. as for the Shit monster thing is ranked 3rd for me as a shit monster first would be the one from Conker's Bad Fur Day, and second is from the movie Dogma.
25993 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Hogsmeade
Offline
Posted 10/2/10
LOL in the coffee shop in my local mall, there are loads of girls in nighties & suspenders & stockings... but they wear it every day o.o
Posted 10/2/10 , edited 10/2/10
Freaking loved the first ep! Can't wait for the next one.
Ending's great as well! I'm surprised no one commented on it yet..

24 minutes of pure and utter WIN!
57309 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Billings,Montana
Offline
Posted 10/2/10
I loved it plain and simple. It was bizarre,funny,morbid, and was just totally awesome. I really loved the shit monster too. Also the jokes were very funny. What else could I say but wow. Oh the animation really looks like Dead Leaves. Personally, I really liked Dead Leaves and this show is just 200% better.
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Europe~
Offline
Posted 10/2/10
At first I was like wtf is up with this animation? but I might give it a second chance because it totally made me laugh and it had it's awesome moments as well ^^
2573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / The Newer Jersey
Offline
Posted 10/2/10
I thought it was great. It reminded me of the video game conkers bad fur day cause of all the crap. I cant wait to see what other morbidly gross things they do with this show.
1078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Philippines
Offline
Posted 10/3/10
ye its freaking great im gonna continue watching it!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.