First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Post Reply Best Jokes.
Posted 10/3/10 , edited 10/8/10
Pick any joke you think is the best. It doesn't have to be yours, or you can make it up. Here are jokes I thought were REALLY funny:

So... the elephant says to the camel "Why do you have 2 boobs on your back?" The camel replies "That's a pretty stupid question coming from someone who has a dick on his face."

*Eminem meeting Chuck Norris* Eminem: I'M NOT AFRAID! Chuck Norris: I love the way you lie...

My mom thinks "LOL" means "Lots Of Love". She texted me saying: "Your grandma had just died, LOL"

"I love Eminem" "The candy?" "No, the Rapper" "What's so cool about m&m wrappers?"

*Logs in* *Password incorrect* "OMG I'M HACKED!!!!" "Ohh wait caps lock is on" :)

"Yessss! I got this, I studied all night. *Reads #1* Wtf is this?!"

"How'd you fail Spanish? You're Mexican. " "How'd you fail English? You're American"

"WHO STOLE MY ................. Never mind I found it."

"After Monday & Tuesday, even the calender is like "W T F".

"I failed!!!" "Me too!" "HIGH FIVE!"

"S.C.H.O.O.L.- Six, Crappy, Hours, Of, Our, Lives...." "C.L.A.S.S.- Come, Late, And, Start, Sleeping..."

"Dear Math, Grow Up And Solve Your Own Problems."

"I didn't change, I just grew up. Maybe you should try it sometime!"

"When you turn your lights off downstairs then run upstairs so nobody kills you"

"Why is Monday so far from Friday when Friday is so close to Monday?"

"Dude I think my teacher wants to get with me" "WHAT" "Look at how many x's she wrote on my exam!"

"WTF= WELCOME TO FINLAND!"

LOL all of them from Facebook :P
Posted 10/4/10
LOL ikr?! they're funny
personally..i suck with jokes T_T all ik is one 'your mama is fat' joke and 'why did chicken cross the road' one -.-
but i'm gonna be active on this forum for entertainment
Active Member
14979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Arkham asylum a.k...
Offline
Posted 10/4/10
I have a beer problem I ran out of beer....

The things peole will do I was at church one watching the guy up there reading from the bible when all of the sudden I smell some smoke and I look to my right and I saw this guy smokeing weed I was so shocked I almost droped my beer.

Hey I'm gonna have to call you back later this guy in front doesn't know how to drive he keeps moving all over the he almost made me spill my beer.
Posted 10/6/10
..huh..?
omg see! this is why..i dont get jokes T_T
Active Member
14979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Arkham asylum a.k...
Offline
Posted 10/7/10
Oh my bad I guess I should put different jokes on then
Posted 10/7/10
no i think it's my fault for not understanding!
Posted 10/7/10
i liked these joked, hope you add more.
Posted 10/8/10

Royal-Flush wrote:

i liked these joked, hope you add more.


I'm the one little young girl here who can make ANYONE laugh Well Katie is funny, but still~ <3 lol
Active Member
14979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Arkham asylum a.k...
Offline
Posted 10/8/10
Haha that's kinda funny ash
Posted 10/8/10
What? It wasn't a joke LOL But thanks anyways~
Posted 10/8/10
HEY I PUT ANOTHER ONE! XD
Posted 10/9/10

DawnAndAshForever wrote:


Royal-Flush wrote:

i liked these joked, hope you add more.


I'm the one little young girl here who can make ANYONE laugh Well Katie is funny, but still~ <3 lol


i dig these these kind of girls.
Posted 10/9/10
*points at me* i'm funny o.o *tilts head*
Posted 10/9/10

Royal-Flush wrote:


DawnAndAshForever wrote:


Royal-Flush wrote:

i liked these joked, hope you add more.


I'm the one little young girl here who can make ANYONE laugh Well Katie is funny, but still~ <3 lol


i dig these these kind of girls.


You're mean T.T
Posted 10/9/10
*coughing continuess~* *stops* why am i coughing? -.-
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.