First  Prev  1  2  3  Next  Last
Who is the ugliest person you have ever seen before?
8138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / North Carolina
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

nounou401 wrote:


abel89 wrote:


Kenshin1986 wrote:


abel89 wrote:

Well, it's an interesting story actually

one day I was walking around my house and I found a mirrior.......


did it break?


After I punched it and cried


haha..wow...funny..lol..see when u looked at it..
it didnt break until u punch it...so u have beauty too..=D


Nope, my mom cimfirmed I was ugly

in front of the fam' and everything
643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Behotch, Yugoslav...
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08
The ugliest person? You can probably find that person
somewhere in Russia, likely near power plants where
their waste affects child births...I heard there were cases
with more then hundreds of babies born malformed...
Other then that, I would suppose horrible cosplayers...
The ones that have the cheap ass handmade outfits...
783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Singapore
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08
awww.. come on man n wo-man.. u guys are all great! pls love urself more ^^ ly me! wow im the most handsomest guy in this planet! woo!
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

abel89 wrote:


nounou401 wrote:


abel89 wrote:


Kenshin1986 wrote:


abel89 wrote:

Well, it's an interesting story actually

one day I was walking around my house and I found a mirrior.......


did it break?


After I punched it and cried


haha..wow...funny..lol..see when u looked at it..
it didnt break until u punch it...so u have beauty too..=D


Nope, my mom cimfirmed I was ugly

in front of the fam' and everything


tats mean.......oh well..believe in urself..=D
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

lucifer86 wrote:

awww.. come on man n wo-man.. u guys are all great! pls love urself more ^^ ly me! wow im the most handsomest guy in this planet! woo!


haha..i bet u are..=D
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

CodeZero wrote:

The ugliest person? You can probably find that person
somewhere in Russia, likely near power plants where
their waste affects child births...I heard there were cases
with more then hundreds of babies born malformed...
Other then that, I would suppose horrible cosplayers...
The ones that have the cheap ass handmade outfits...


hehe..wow...they still have beauty...
7886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Melbourne
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

nounou401 wrote:


CodeZero wrote:

The ugliest person? You can probably find that person
somewhere in Russia, likely near power plants where
their waste affects child births...I heard there were cases
with more then hundreds of babies born malformed...
Other then that, I would suppose horrible cosplayers...
The ones that have the cheap ass handmade outfits...


hehe..wow...they still have beauty...


i see no beauty

1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08
Marc Anthony
783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Singapore
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

nounou401 wrote:


lucifer86 wrote:

awww.. come on man n wo-man.. u guys are all great! pls love urself more ^^ ly me! wow im the most handsomest guy in this planet! woo!


haha..i bet u are..=D


lolz TY! prob onli i think this way but hacks~ im happy with who i am! woohoo!
643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Behotch, Yugoslav...
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

nounou401 wrote:


CodeZero wrote:

The ugliest person? You can probably find that person
somewhere in Russia, likely near power plants where
their waste affects child births...I heard there were cases
with more then hundreds of babies born malformed...
Other then that, I would suppose horrible cosplayers...
The ones that have the cheap ass handmade outfits...


hehe..wow...they still have beauty...


It aint gonna be the type of beauty that people tend
to look for in people...as my teacher says...
"You don't see dudes walkin around pointin at chicks
saying 'DAMN look at that sense of humor'...it aint
happenin..." funny thing...he is my language arts teacher...
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

Kenshin1986 wrote:


nounou401 wrote:


CodeZero wrote:

The ugliest person? You can probably find that person
somewhere in Russia, likely near power plants where
their waste affects child births...I heard there were cases
with more then hundreds of babies born malformed...
Other then that, I would suppose horrible cosplayers...
The ones that have the cheap ass handmade outfits...


hehe..wow...they still have beauty...


i see no beauty



lol..wow..is tat even real?
46535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08
pointless

locked
Posted 1/9/08 , edited 4/18/08

CodeZero wrote:


nounou401 wrote:


CodeZero wrote:

The ugliest person? You can probably find that person
somewhere in Russia, likely near power plants where
their waste affects child births...I heard there were cases
with more then hundreds of babies born malformed...
Other then that, I would suppose horrible cosplayers...
The ones that have the cheap ass handmade outfits...


hehe..wow...they still have beauty...


It aint gonna be the type of beauty that people tend
to look for in people...as my teacher says...
"You don't see dudes walkin around pointin at chicks
saying 'DAMN look at that sense of humor'...it aint
happenin..." funny thing...he is my language arts teacher...


lol.hha..wow..well tats true..haha
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.