Remove this ad
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Squid Girl Contest!
28207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 11/6/10
How do you get badges?
66922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UofL; Louisville, KY
Offline
Posted 11/6/10

megansbowen wrote:

How do you get badges?


Watch the shows.
34577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / 風の山
Online
Posted 11/6/10
yup i want that shirt.
17176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Toronto, Canada
Offline
Posted 11/6/10
Seems pretty easy to me. I love this show!
27982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F
Offline
Posted 11/6/10
Good luck to whoever is participating! ;LL
15103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/6/10
Yay! i would like to join this contest! (:
91 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 11/6/10
eew writing ==damn.
61691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Los Angeles
Offline
Posted 11/6/10
This looks like the last contest posting. Why did it disappear from the Forums? What's the point of participating if they'll just be canceled quietly anyway.
1000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / JAPAN ....i wish...
Offline
Posted 11/6/10
yeah got the 2 badges easy

writing is gonna be harder = + + + +
3513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / The sunny state :D
Offline
Posted 11/6/10
I really like that it is about recycling and helping the earth!!! I want to help Mrs. Earth!!!
5959 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / I can see you but...
Offline
Posted 11/6/10
well,what will the winner get?!
50 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 11/6/10
I'll do it just for the damn shirt. I can watch the newest episodes on youtube before they're even available to premium members on CR anyway.
toyNN 
55387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Comtrya Sugoi
Offline
Posted 11/6/10
Hey I just got a squidtastic badge..and now I see there is a squiding contest too...I'm entering.
17210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Minnesota, USA
Offline
Posted 11/7/10
Yay I got all the badges this time! Last time, I never managed to get that Kohei badge. Just repeats.
15308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA. nuff said.
Offline
Posted 11/7/10
I tried to send to the email adress but it didnt work :C
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.