First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
The Future ;D
64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/10
Maybe ,maybe not. *cat ears and tails appear* *than lightling bites her ear* Gotcha.
Posted 11/28/10

cardcaptor67 wrote:

Maybe ,maybe not. *cat ears and tails appear* *than lightling bites her ear* Gotcha.

Kya!*cat ears and tail appear*Why did you do that nya!~ Did you do it just cause you know I enjoy it!?*covers mouth*Oops...
64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/10 , edited 11/28/10


*in Shana's head*"Don't Ask" *keeps sleeping*
The teacher is like How late???
*looks at watch* 20 minutes -.-
I'm about to skip and go get some sweets.
(srry i was dragged 2 visit som1)

Shana you mustn't its bad skipping class even if the teacher is late!! Right Sakura? *sakura is not there* EH.....
sakura left a little messgae saying:
BYE!!!!!!~ *waving character*
...........
(Amu lets rp at the fantasie thingy i made a new char xD)
What can you possibly do to make me stay?


You really want to know? *place head on desk and staring at her *
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
*stares back*Yup.Tell me why I should stay here.


Because its bad and irresponsable.*sendenly Ethan is behind Shana hold her in her arms resting his head on hers*I'm tired.
*super blush*T-thats not good enough a reason cause I knew that already.And can you teleport?



Maybe ,maybe not. *cat ears and tails appear* *than lightling bites her ear* Gotcha.
Kya!*cat ears and tail appear*Why did you do that nya!~ Did you do it just cause you know I enjoy it!?*covers mouth*Oops...

So you do enjoy it huh?....*grins* So what I do this? *licks a neck a little*
*wakes up* Yawn~...Ethan you just love teasing her huh?
Does that bother you?
Not one bit.
(luckely theres no other students in the class. why? EH idk...)
Posted 11/28/10

cardcaptor67 wrote:

(hehe thx)
*into Koji's head*How exactly did you respond back to me?*to everyone*Crap,I forgot my lunch.Be right back.*runs to bathroom,teleport to room*There it is!*grabs,teleports back to bathroom,runs to class*Wow,I really made it.


*in Shana's head*"Don't Ask" *keeps sleeping*
The teacher is like How late???
*looks at watch* 20 minutes -.-
I'm about to skip and go get some sweets.
(srry i was dragged 2 visit som1)

Shana you mustn't its bad skipping class even if the teacher is late!! Right Sakura? *sakura is not there* EH.....
sakura left a little messgae saying:
BYE!!!!!!~ *waving character*
...........
(Amu lets rp at the fantasie thingy i made a new char xD)
What can you possibly do to make me stay?


You really want to know? *place head on desk and staring at her *
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
*stares back*Yup.Tell me why I should stay here.


Because its bad and irresponsable.*sendenly Ethan is behind Shana hold her in her arms resting his head on hers*I'm tired.
*super blush*T-thats not good enough a reason cause I knew that already.And can you teleport?



Maybe ,maybe not. *cat ears and tails appear* *than lightling bites her ear* Gotcha.
Kya!*cat ears and tail appear*Why did you do that nya!~ Did you do it just cause you know I enjoy it!?*covers mouth*Oops...

So you do enjoy it huh?....*grins* So what I do this? *licks a neck a little*
*wakes up* Yawn~...Ethan you just love teasing her huh?
Does that bother you?
Not one bit.
(luckely theres no other students in the class. why? EH idk...)
Kya! Ethan! Ow...why does my throat hurt? *purrs* Damn. *eyes change color to blue* Stop taking advantage of the fact that I actually like it! *eyes change back,covers mouth* Oops..
(we r awesome thts y)

64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/10 , edited 11/28/10


Maybe ,maybe not. *cat ears and tails appear* *than lightling bites her ear* Gotcha.
Kya!*cat ears and tail appear*Why did you do that nya!~ Did you do it just cause you know I enjoy it!?*covers mouth*Oops...

So you do enjoy it huh?....*grins* So what I do this? *licks a neck a little*
*wakes up* Yawn~...Ethan you just love teasing her huh?
Does that bother you?
Not one bit.
(luckely theres no other students in the class. why? EH idk...)
Kya! Ethan! Ow...why does my throat hurt? *purrs* Damn. *eyes change color to blue* Stop taking advantage of the fact that I actually like it! *eyes change back,covers mouth* Oops..
(we r awesome thts y)


Its fun. Your so easy to tease. *lightly kisses her neck* Yawn~ I'm kind of bored now.
The teacher is so freaken late -~-"
Yeah.
(ethan is almost like a pervert o_o"....even tough hes just teasing her)
Posted 11/28/10


Maybe ,maybe not. *cat ears and tails appear* *than lightling bites her ear* Gotcha.
Kya!*cat ears and tail appear*Why did you do that nya!~ Did you do it just cause you know I enjoy it!?*covers mouth*Oops...

So you do enjoy it huh?....*grins* So what I do this? *licks a neck a little*
*wakes up* Yawn~...Ethan you just love teasing her huh?
Does that bother you?
Not one bit.
(luckely theres no other students in the class. why? EH idk...)
Kya! Ethan! Ow...why does my throat hurt? *purrs* Damn. *eyes change color to blue* Stop taking advantage of the fact that I actually like it! *eyes change back,covers mouth* Oops..
(we r awesome thts y)


Its fun. Your so easy to tease. *lightly kisses her neck* Yawn~ I'm kind of bored now.
The teacher is so freaken late -~-"
Yeah.
(ethan is almost like a pervert o_o"....even tough hes just teasing her)
*blushes tomato*Damn you Ethan...taking advantage of me...*eyes change blue*Did I not just say to stop taking advantage of the fact that I actually like it!? *eyes change back,covers mouth*
64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/10 , edited 11/28/10
*blushes tomato*Damn you Ethan...taking advantage of me...*eyes change blue*Did I not just say to stop taking advantage of the fact that I actually like it!? *eyes change back,covers mouth*


Hm..Okay than i'll stop...Just one more thing.*kisses her* I'm skipping class *sticks thong out and walks to the librarie*
Oh yeah, Shana I forgot to tell you. Ethan seems like a nice gentle person but hes acctualy a rebelious playboy.Tough thats just like him.But I've never acctualy though he would go so far well I mean with you. I guess he has a thing for you now.
Posted 11/28/10

cardcaptor67 wrote:


Kya!*cat ears and tail appear*Why did you do that nya!~ Did you do it just cause you know I enjoy it!?*covers mouth*Oops...

So you do enjoy it huh?....*grins* So what I do this? *licks a neck a little*
*wakes up* Yawn~...Ethan you just love teasing her huh?
Does that bother you?
Not one bit.
(luckely theres no other students in the class. why? EH idk...)
Kya! Ethan! Ow...why does my throat hurt? *purrs* Damn. *eyes change color to blue* Stop taking advantage of the fact that I actually like it! *eyes change back,covers mouth* Oops..
(we r awesome thts y)


Its fun. Your so easy to tease. *lightly kisses her neck* Yawn~ I'm kind of bored now.
The teacher is so freaken late -~-"
Yeah.
(ethan is almost like a pervert o_o"....even tough hes just teasing her)
*blushes tomato*Damn you Ethan...taking advantage of me...*eyes change blue*Did I not just say to stop taking advantage of the fact that I actually like it!? *eyes change back,covers mouth*


Hm..Okay than i'll stop...Just one more thing.*kisses her* I'm skipping class *sticks thong out and walks to the librarie*
Oh yeah, Shana I forgot to tell you. Ethan seems like a nice gentle person but hes acctualy a rebelious playboy.Tough thats just like him.But I've never acctualy though he would go so far well I mean with you. I guess he has a thing for you now.
*blushes*WHAT!? ARE YOU SERIOUS!?
64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/10
Hm..Okay than i'll stop...Just one more thing.*kisses her* I'm skipping class *sticks thong out and walks to the librarie*
Oh yeah, Shana I forgot to tell you. Ethan seems like a nice gentle person but hes acctualy a rebelious playboy.Tough thats just like him.But I've never acctualy though he would go so far well I mean with you. I guess he has a thing for you now.
*blushes*WHAT!? ARE YOU SERIOUS!?

Yeah, its kind of rare for him to show his playboy side....So thats what I think.
(you havent replyed on my frp)
Posted 11/28/10

cardcaptor67 wrote:

Hm..Okay than i'll stop...Just one more thing.*kisses her* I'm skipping class *sticks thong out and walks to the librarie*
Oh yeah, Shana I forgot to tell you. Ethan seems like a nice gentle person but hes acctualy a rebelious playboy.Tough thats just like him.But I've never acctualy though he would go so far well I mean with you. I guess he has a thing for you now.

*blushes*WHAT!? ARE YOU SERIOUS!?

Yeah, its kind of rare for him to show his playboy side....So thats what I think.
(you havent replyed on my frp)

Really? Thats the real Ethan? If it is,then that makes me like him even more.It'll be a challenge.
(ur wat?)

64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/10

amulet-amu2 wrote:


cardcaptor67 wrote:

Hm..Okay than i'll stop...Just one more thing.*kisses her* I'm skipping class *sticks thong out and walks to the librarie*
Oh yeah, Shana I forgot to tell you. Ethan seems like a nice gentle person but hes acctualy a rebelious playboy.Tough thats just like him.But I've never acctualy though he would go so far well I mean with you. I guess he has a thing for you now.

*blushes*WHAT!? ARE YOU SERIOUS!?

Yeah, its kind of rare for him to show his playboy side....So thats what I think.
(you havent replyed on my frp)

Really? Thats the real Ethan? If it is,then that makes me like him even more.It'll be a challenge.
(ur wat?)

I bet hes at the park with a book at the moment.
(fantasy rp thingy)
Posted 11/28/10

cardcaptor67 wrote:


amulet-amu2 wrote:


cardcaptor67 wrote:

Hm..Okay than i'll stop...Just one more thing.*kisses her* I'm skipping class *sticks thong out and walks to the librarie*
Oh yeah, Shana I forgot to tell you. Ethan seems like a nice gentle person but hes acctualy a rebelious playboy.Tough thats just like him.But I've never acctualy though he would go so far well I mean with you. I guess he has a thing for you now.

*blushes*WHAT!? ARE YOU SERIOUS!?

Yeah, its kind of rare for him to show his playboy side....So thats what I think.
(you havent replyed on my frp)

Really? Thats the real Ethan? If it is,then that makes me like him even more.It'll be a challenge.
(ur wat?)

I bet hes at the park with a book at the moment.
(fantasy rp thingy)

(oh)
Really?Thanks! Its payback time! *runs to park*(come on 2 park)
Posted 12/19/10
*opens gym door*Hello? T~T Its dark...
64619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/19/10
*suddenly all the lights go on and every screams*
SURPRISE..!!
*pops the confetti things..*
Posted 12/19/10

cardcaptor67 wrote:

*suddenly all the lights go on and every screams*
SURPRISE..!!
*pops the confetti things..*

WAHHHHHH!*falls over*YOU GUYS!*looks around*What's all this for?
Your birthday what else?
Really?
Yeah!
Thanks you guys! Now can someone help me up?
???
Sprained ankle.


First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.