First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
☆ IT'S CANDY ISLAND 8D
186099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / どこにもない
Offline
Posted 12/4/10 , edited 12/5/10

ASSIGNMENT CHECKED || 30 points.
12047 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/4/10 , edited 12/5/10

INVULNERABLE TO MY SHOVEL. FOR NOW. :'D || APPLICANT, ACCEPTED. :3
Posted 12/4/10 , edited 12/5/10

ASSIGNMENT CHECKED || 18 points.
30255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/4/10 , edited 12/5/10

INVULNERABLE TO MY SHOVEL. FOR NOW. :'D || APPLICANT, ACCEPTED. :3
Student
5193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Indonesia
Offline
Posted 12/5/10 , edited 12/5/10

INVULNERABLE TO MY SHOVEL. FOR NOW. :'D || APPLICANT, ACCEPTED. :3
Posted 12/5/10


Ohh yeah but gradients are the best ones to use when it comes to text effects (:
And you're welcome XD
Posted 12/5/10 , edited 12/5/10


Rofl, you're welcome XD Assignment is up if you don't know yet XD
Posted 12/5/10


Heeyy Jenny/Aya xP I'll still call you Jenny though D:<
Welcome to ANOTHER class of mine XD
Thanks for being my student again O:

Assignment is up so be sure to check XD
Posted 12/5/10


Yeah you post it here XD
And I absolutely love this *o*
What I loved the most is the stroke on Natsu. You used the dissolving effect on the stroke which is a really great idea!
I'm not really a person who likes dark avatars. But still I think it's great.
You can use a coloring that enhances the red & yellow colors so it won't look too plain. (:

For the avatar,
+ It's simple but awesome~
+ I really like your creativity (:
+ Hmm I think you need to improve on your background~
+ The duplicate(circled one), you could make the red stroke thinner.
+ I think you can use a better font, perhaps? But the one you used looks good on this too~
Can't really say anything else~ It's amazing!

For the banner,
+ Same suggestion+comments as the avatar.
+ The bokeh texture at the right is shining too much. Lower the opacity a bit.
+ White + Black border would look great on this :D!
+ On the text, you could put a white box behind it so the text is easier to read. Like this :

(sorry for the crappy example ;>.>)

Anyway, like I said.. I LOVE it :D!
You get 20 points for the avatar + 10(extra-credit) for the banner~
You get a perfect score XD

I appreciate that you submitted your assignment on time even though you're on hiatus. :]
Posted 12/5/10


Hi Yanna! Welcome to my class~
Don't worry I can handle beginners. *get's a whip* ROFL .
I hope you can learn a lot from me XD

The assignment is up if you haven't noticed yet. (Weekly Concoction)
Posted 12/5/10


I don't think it's ugly! It's.. PRETTY :'D
Kay so you didn't do the extra-credit.. you can still pass me the extra-credit before Dec. 11(if you want to), kay? :'D

+ I like how you kept the face clean (:
+ Hmm I think the background doesn't fit so well.. Try using something "vintage" or "old-ish"
(sorry I can't give you any textures, I lost my files. D:)
+ The fonts you used.. it doesn't really go that well.. try "The king & queen font", "Ruritania", "Renaissance", "Porcelain", "Pharmacy", "Ballpark", "Nirvana" or "Onyx", "Edition" . or fonts that looks like the ones I mentioned XD
+ The dashed line(near the rose) isn't really needed~ Remove it O:
+ The flowers look nice but it kinda catches too much attention :\
+ Bokeh textures and a frame would look great XD
+ You can add a border too (:

Anyway, it's pretty but I think you need to improve on THEME matching XD
You get 18 points :3
Posted 12/5/10


Ohai I'm Prof. Pedo B. Johnson. <- LMFAO .
Hi "idk. :'D you should know? :3" person . ROFL .
Welcome to my raep van :'D

ANYWAY, Assignment is up (Weekly Concoction) if you haven't noticed O:

Lazyness is forbidden, only the professor can be lazy, kk? O:
Posted 12/5/10 , edited 12/5/10


Hi Mayy-chii. Welcome to my class XD
Assignment(Weekly Concoction) is up. Be sure to check it out~

Thanks for being my student XD
186099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / どこにもない
Offline
Posted 12/6/10


well... at first I already wanna give it a white box but because of my mom ask me to off soon, i forgot
thanks for the advice risa-sensei. I will try to make it better. I know I'm sucks on the background :((
Thanks again :DD
Posted 12/6/10


Ohh haha I see. Yeah my mom is like that too XD
&& you're welcome~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.