First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Kyubi or Hollow?
111912 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 5/10/08
i'm a fox so i choose kyuubi...
but i also like hollow ichigo...
Member
1102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 5/12/08
If naruto hit 4 tails, ichigo would be done for
Member
427 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Singapore
Offline
Posted 5/12/08 , edited 5/12/08
Well if u ask me it'll be Kyuubi for sure man...
Its true naruto has no control of kyubbi but dun u remember de fight with Orochimaru?
In his 3rd or 4th tail only?
He has no control but he wont stop unless he is sealed or he kill his opponents.. (well perhaps he wun even stop)
So thats why even if hollow ichigo can think... it makes no diff..
Kyuubi will jus kick his butt.. haha
Imagine de nine-tails coming out.. Wow..

Ichigo jus doesnt seems to have a chance... Its nt lik when he tells Zangetsu dat he wants to cuts naruto den he can lik
do way he cuts others lol.. Will to cut...And i dun wanna see u get hurt.. lols...

But Shinobi cant see Shinigami Rofl... lols..

But in de end de kyuubi will jus win ichigo.. Thats wat i think...
no offence to all.. ^ ^
Member
2057 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 5/14/08

Kemizzle wrote:


azgalorian_dreadsteed wrote:

Hollow seems to be a lot more sinister, and more intelligent than Kyuubi. Both enjoy killing people for the hell of it, but Kyuubi does it out of primal, animalian behavior. Hollow, however, has rational thought and therefore, is just way more evil.



^ Fan art but still awesome


I agree, since hollows can actually think of what they want to destroy, it seems more evil. Kyuubi Naruto after 3 tails, goes berserk and destroy things for the hell of it.

Something like this:

-Hollow Ichigo- Hmmm, I think I wanna demolish that building on the far right...

-Kyuubi Naruto-Arrrrgh *SMASH!!* Arrrrgh *BOOM!!!* Arrrrgh *Mouth Blast!!!*

They both will beat the crap out of each other.


Hollow!!!

Posted 5/14/08
KYUUBI
Member
1810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 5/15/08
i choose kyubi cuz the nine tail fox looses its temper easy so make it mad and hell eat ur guts for breakfast lunch or dinner lol
Member
2424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 5/15/08
this is hard as hell! kyubi means armor cannot be pierced and since ichigo in hollow form is only melee well it doesnt lok good for ichi. also ichi cant sustain hollowform for long where as naruto can stay in kyubi form until he dies (at least i think so) so if ichi can learn how to do some different form of attakes other that melee and distance melee then ichi might have a good chance. because naruto's kyubi = slowpoke, stationary, (so far not much justu can be performed at this stage but every freak move he does is destructive it's a justu in it self) also if naruto were to perform a justu it would = instant K.O. but hollow ichi has crazy speed and almost invincible while i that mode. Hands down naruto (unless ichi can hollow transform and attack so fast it wouldnt give naruto, the dim-wit any chance to kyubi summon)
Member
1973 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/24/08
i think kyuubi. I like ichigo's hollow better, but kyuubi looks stronger
Member
550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / earth
Offline
Posted 5/27/08

i like this better than the kyubii
Member
5453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / close to her hear...
Offline
Posted 5/27/08
i like hobi! hahaha! hollow-kyubii i like em both...
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.