First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Peach's Class
Posted 12/16/10

ninjanear wrote:

Can I get your opinion on this Avi? ;D

Original:


Outcome:


the gree doesn't go with it
the grainy look of the background isn't good
the text should be different
Student
29344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my Inu \(^ω^\)
Offline
Posted 12/16/10 , edited 12/16/10


What kind of text should I use? And omg look ;D Im so grateful u made that PSD tutorial <3
Posted 12/16/10

ninjanear wrote:



What kind of text should I use? And omg look ;D Im so grateful u made that PSD tutorial <3


much much better
well don't change the text just take the strips out of it
Student
29344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my Inu \(^ω^\)
Offline
Posted 12/16/10
Haha ok~ Thankies~ <3
Posted 12/16/10

ninjanear wrote:

Haha ok~ Thankies~ <3


np
Student
29344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my Inu \(^ω^\)
Offline
Posted 12/16/10


HEre we go ;D Took off the stripes :3
Posted 12/16/10

ninjanear wrote:



HEre we go ;D Took off the stripes :3


its awesome now
Student
29344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my Inu \(^ω^\)
Offline
Posted 12/16/10


Yay 8D Thanks so much <3
Posted 12/17/10

LovelySurrender- wrote:

mask brushes or the mask layers in gimp?


Mask layers ^^
6854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/17/10 , edited 12/17/10

LovelySurrender- wrote:


Basic Training

username:
name:
age:
how long have you been using GIMP?:
examples:
invite buddies:
Advanced Training

username:
name:
age:
how long have you been using GIMP?:
you know the basics?:
If so tell me:
invite buddes:
examples:




username:IVIilkShake
name:Ayu
age: uhhh can i keep it a secret? :X
how long have you been using GIMP?: 3-5months
examples:

invite buddies:21 buddies~
Student
29344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my Inu \(^ω^\)
Offline
Posted 12/17/10
Do you have any tutorials about making drop shadows on texts? :3
Student
29344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my Inu \(^ω^\)
Offline
Posted 12/17/10
Merry Christmas <3
A gift to all my friends <3


[Sorry wouldnt let me send it to you in mail for some reason o_o Kept saying an error was occurring or something lol xD
Posted 12/18/10

ninjanear wrote:

Merry Christmas <3
A gift to all my friends <3


[Sorry wouldnt let me send it to you in mail for some reason o_o Kept saying an error was occurring or something lol xD


its awesome and drop shadows?
nah i dont but all you have to do is to to filter>light and shadow>drop shadow just lower the opacity down to like 28 percent
Posted 12/18/10

neonnekochan wrote:


LovelySurrender- wrote:

mask brushes or the mask layers in gimp?


Mask layers ^^


i'll find something about them
Posted 12/18/10 , edited 12/18/10

accepted

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.