Post Reply Manga Vs Anime
4328 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/25/10
I have to say...I like the manga more.
I really don't like the anime but I'm kinda biased as I'm a manga person.

That's kind of vague.

Going in depth, I think the art is better for a lot of the characters in the manga than in the anime.
Like Hibari for some reason I don't the way he is in the anime. I admit both my pictures aren't very good but...

I don't have any pictures...but I like Dino's hair more the manga....

I'm going to stop ranting now and ask for your opinion.
1527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 12/25/10
The manga obviously....the anime is full of full of filler arcs that don't help the plot nor are they funny....hehe I used the word nor....
1691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 12/25/10
The manga is much more entertaining since it continued after the Future Arc.
Member
186103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / どこにもない
Offline
Posted 1/1/11
i love both~
Member
54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 1/1/11
Hmmm... That's hard.

I love both. xD

Manga = no censorship
Anime = Their sexy voices

Member
59 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / My BedRoom
Offline
Posted 1/26/11
ANIME MORE
Posted 1/30/11
i gotta say both
Member
805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Here
Offline
Posted 1/30/11
The anime's two filler arcs provide interesting background information on several characters (like the arcobaleno), but the manga version of the fights are more intense. The anime adaptation ended for now, leaving some loose ends which the manga will probably visit later on. Overall, I think the manga is better but I enjoy both.
3336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / TROLOLOLOLOLOL
Offline
Posted 8/1/11
hmm both
22133 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In The Meawdow of...
Offline
Posted 8/1/11
Manga. Without it, there would be no Anime version and characters.
362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 8/5/11 , edited 8/5/11
I enjoyed the anime and started reading the manga from where the anime ended....but
I LOVE the manga a lot more
2487 cr points
Send Message: Send PM GB Post
幸 福♥
Offline
Posted 8/16/11
Both <3 Haha anime more
Member
54027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 10/30/11
Bothhhh XD
Member
53556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / The great not so...
Offline
Posted 11/9/11

chrome_mist wrote:

Hmmm... That's hard.

I love both. xD

Manga = no censorship
Anime = Their sexy voices



basically this sums it up for me too.

I love the manga since its still ongoing and the anime cause I like seeing the battles animated and its easier to see whats going on.
You must be logged in to post.