First  Prev  1  2  Next  Last
[CONTEST] PHOTO BOMBB!
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 12/30/10 , edited 1/25/11
To play photo bombing is easy!!!
You have to open your own album,
naming it [CONTEST] "YOUR NAME" PHOTO BOMBING
then UPLOAD, UPLOAD, UPLOAD!!
The winner is the person who upload the most photos


1st Prize ;; WAIT AND SEE! IT'S A SUPRISE BUT I CAN TELL YOU IT'S SOMETHING AMAZING!

2nd Prize ;; An average pack [3 avii's && 2 banner's]

3rd Prize ;; A mini pack [avii && 5 icons]





GET BOMBINGGGGGGG!
Genins ~
1079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / (South) Korea (TT...
Offline
Posted 1/2/11
Q: Just any photos ? like can it be randomn ? or something ?
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/2/11


yep just create your own album and upload liturally anything
18303 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 1/25/11

j22h997 wrote:

To play photo bombing is easy!!!
You have to open your own album,
naming it [CONTEST] "YOUR NAME" PHOTO BOMBING
then UPLOAD, UPLOAD, UPLOAD!!
The winner is the person who upload the most photos


1st Prize ;; WAIT AND SEE! IT'S A SUPRISE BUT I CAN TELL YOU IT'S SOMETHING AMAZING!

2nd Prize ;; An average pack [3 avii's && 2 banner's]

3rd Prize ;; A mini pack [avii && 5 icons]





GET BOMBINGGGGGGG!


when's the end of the contest?
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/25/11


end of may
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/25/11


wow u uploaded soooo many!
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/26/11


oh btw you can upload the same photo over and over again LOL
Posted 1/26/11
joining :DD
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/26/11


YAY!! i like you <3 xx
Posted 1/26/11


hahaha why thnk yhu ;D
i liek yurr avii btw GD ish <33
Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/26/11


thanks looks quite zombie-ish LOL!
like yours good luckm in the contest
Posted 1/26/11

thnx i'll do meh best
18303 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 1/26/11
Oh yeah btw can we upload like, textures/backgrounds too? Like it doesn't have to be just anime or real life but can be random too?

Hokage ~
16390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / unknown 8D
Offline
Posted 1/26/11


yeah of course you can!
18303 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 1/26/11

j22h997 wrote:



yeah of course you can!


haha yes! xD in the 300s range ! xD
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.