First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
DONKEYBACKRIDE 8D
7263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / [email protected]
Offline
Posted 1/27/11


Well, I'm practically done the line artwork with my mouse cause I don't got a tablet nor scanner D< I'll just make avie now to get the assignment done with.

Hands in >:] I'm feel old now. Uses my color template made a few minutes ago :D





Posted 1/28/11

katie-deidaraxD wrote:

haha different? xP 8D


yeah, she likes to keep things simple.
Posted 1/28/11


ohh xD well i guess it will be different XD <3
Posted 1/28/11


papasta assignment 1 grading system
creativity = 18/25
originality = 14/25
neatness = 25/25
participation = 25/25

Grade: 82% B

Comment: Well, this is an assignment to see your skills and whatnot and everything so yepp xD <3
Posted 1/29/11






Sign Up Form:
Usename: LifeIsABeach
Name: Katie lol
Your works (if you don't have, put 'none'): some are here the rest n/a freebies
Activeness: Semi-Active - Active [all depends on work load]
Do you like donkeys?! (pfft, this is optional..answer if you like donkeys owo): I LOVE NESTER!!!!! such a cute donkey lol


Posted 1/29/11


ohai katie 8D nice to meet ya >:D
please get onto your assignment asap and yep
lets have fun 8D lmao x3
Posted 1/29/11
MMMK sensei [blows some bubbles] YES LETS HAVE FUN !
6854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/29/11
Sign Up Form:
Usename:IVIilkShake
Name: Ayu
Your works (if you don't have, put 'none'): u no my works :DD
Activeness: alot :DD
Do you like donkeys?! (pfft, this is optional..answer if you like donkeys owo):NO COMMENT >D
Posted 1/29/11


HURHUR hey AYU 8D <3
and of course i do, they're epic c:
please get onto assignment asap and
have fun 8D
Posted 1/29/11
Assignments
Assignment 1


Posted 1/29/11


LifeIsABeach assignment 1 grading system
creativity = 21/25
originality = 19/25
neatness = 25/25
participation = 25/25

Grade: 90% A

Comment: Nice job! I like how colorful this is! but if you took out the stripes on him, then it'd be better i guess xP i like how you put two copyrights 8D
Posted 2/1/11


YAY thankies for the advice sensei [bows] ahhh btw i was wondering wat do u think of these avi's

Posted 2/1/11


okays, well you always want to make your copyright clear x3
i like the text effect you did on the first avi but not so much on the second avi
if you messed around with the curves, PSD colorings, actions then it should look more purdy x3
for the second avi, maybe get rid of the ribbon and show the frame more clearly XD

but i like them! creative x3 <33
Posted 2/2/11


haha thankies so much for the advice sensei i've been trying out so many different things lol sorry to ask this but could u give meh ur opinion on these signatures ?? O.o

Posted 2/3/11


its okay ^^
omg to be honest, i love them!!! all i need to say is to make the copyright clear ^^ nice work!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.