First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Embarrassing Anime
345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / WiFi hotspot
Offline
Posted 4/7/11
I hate to admit this, but I actually watched Kashimashi to the end. I have no idea why. Maybe, subconsciously, I enjoyed it.
Hey, I can't say that it was bad.
Posted 4/7/11
Ikki Tousen.

.... I only watched half of the first part because of how ludicrous and degrading it was. Besides, big breasts are a turn-off for me.
6401 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / A Park somewhere...
Offline
Posted 4/8/11
i tried watchin a yaoi 2 out of curiosity... i couldnt watch it!!! but it was fun tryin i told my friends bout it when we were goofin around and some1 esle gose and makes a big thing out of it!!! luky my friends dont give a sh*t wat she says
ive also watched a ecchi be4 cuz the stroyline was gud
4017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/8/11
I'm ridiculously surprised no one has mentioned boku no pic...>_> well now that I'm writing this I realize acknowledging it's existence can possibly raise some questions oh well I don't got anything to hide lol.
3968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In your sushi...O.o
Offline
Posted 4/8/11
Bottle Fairy, Maple Story and Kage Kara Mamoru, simply cuz of how shitty they were.

Oh! And Futari Ecchi, but that I watched on a dare.
Posted 4/9/11
No not really, I tell what I watch if people ask, it's coz I'm the type who like to speak my mind
240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 4/9/11
Pico x Chico
You'll never know what's an embarrassing anime when you watch that.
Cross dressing guys that look like young girls? omg..
The most terrible anime ever.. watching guys that look like girls have butt sex? oh god.
66778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Lagrange, KY
Offline
Posted 4/9/11

xKaochii wrote:

Pico x Chico
You'll never know what's an embarrassing anime when you watch that.
Cross dressing guys that look like young girls? omg..
The most terrible anime ever.. watching guys that look like girls have butt sex? oh god.


... i feel your pain but try watching boku no pico, pico x chico and pico x chico x coco in a live stream chat room with nothing but guys as a dare. what has been seen cannot be unseen.
18242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / England
Offline
Posted 4/9/11
Hmmm I watch too many Ecchi's cos I find them hilarious. As a person who's seen nearly 200 anime's in the last 4 years...I have to say I'm embarressed to admit I haven't seen the .//Hack series or the Gundam series.
Posted 4/9/11

chibi_haruhi wrote:

i can't believe i'm saying this, and i can't believe i've done it, but i have watched hentai once... it was horrible .__. I FELT HORRIBLE... out of curiosity, i REALLY wanted to know what hentai anime is like. so, i went to search for one and i just HAD to pick the shitty one >A< why did i do that???!?!? i thought to myself (before getting ready to watch this hentai anime) "it can't be THAT bad. i mean, c'mon! its cartoon! they can't SERIOUSLY show ALL those nasty stuff, rite?!" (by that, i mean tits, penis and being absolutely naked)

GODDAMMIT! i was SOOO wrong! how i wish time could go back and stop myself from watching that shit
so yeah, THIS really embarrasses me OTL


Why it should be embarrassing ? People are curious and wants to experience as much as possible ( at least healthy minded human) If you hear something interesting why its so bad to hook it up and try it? besides hentai aint that bad for 5minuts till you become numb to it and search for something else.

People has crazy fantasies and hentai aint even in the top 3.
240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 4/9/11

Cecilthedarkknight234 wrote:


xKaochii wrote:

Pico x Chico
You'll never know what's an embarrassing anime when you watch that.
Cross dressing guys that look like young girls? omg..
The most terrible anime ever.. watching guys that look like girls have butt sex? oh god.


... i feel your pain but try watching boku no pico, pico x chico and pico x chico x coco in a live stream chat room with nothing but guys as a dare. what has been seen cannot be unseen.


oh god. I feel your pain.I watched those ones too.
66778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Lagrange, KY
Offline
Posted 4/9/11

Sirrampautus wrote:


chibi_haruhi wrote:

i can't believe i'm saying this, and i can't believe i've done it, but i have watched hentai once... it was horrible .__. I FELT HORRIBLE... out of curiosity, i REALLY wanted to know what hentai anime is like. so, i went to search for one and i just HAD to pick the shitty one >A< why did i do that???!?!? i thought to myself (before getting ready to watch this hentai anime) "it can't be THAT bad. i mean, c'mon! its cartoon! they can't SERIOUSLY show ALL those nasty stuff, rite?!" (by that, i mean tits, penis and being absolutely naked)

GODDAMMIT! i was SOOO wrong! how i wish time could go back and stop myself from watching that shit
so yeah, THIS really embarrasses me OTL


Why it should be embarrassing ? People are curious and wants to experience as much as possible ( at least healthy minded human) If you hear something interesting why its so bad to hook it up and try it? besides hentai aint that bad for 5minuts till you become numb to it and search for something else.

People has crazy fantasies and hentai aint even in the top 3.


watch princess 69 ova, it has the most hardcore bdsm rape i have ever seen, when i 1st watched it I puked
1155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/1/11
Seikon no Qwaser and Kiss x Sis

I couldn't stand watching both these animes.
68554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / New York
Offline
Posted 5/1/11
I've never really been embarrassed about watching any anime, as I only watch what I review and know (generally) that I'll enjoy. The only series that possibly comes to mind would be Chu-Bra!!, which to this day I still don't know why I watched (to its defense it wasn't terrible). I'm not one to follow the trend and watch whats popular just because it's popular. Case-in-point, never seen an episode of One-Piece.
34937 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Raccoon City
Offline
Posted 5/1/11 , edited 5/1/11
Naruto just kidding I will probably never watch that anime ever.........ever

I have no embarrassing anime that i have seen:
Then again I havent seen any yaoi(im considering (planning) to watching one but Ill need to be more mature before i can watch one though because at this point ill just watch one second of the first episode and then immediately switch to another anime )

Anime that I've seen that some people may consider embarrassing:
Yosuga no Sora
Seikon no Qwaser
Kiss x Sis
Chu-Bra
Onii-chan No Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara Ne
Kodomo no Jikan
Bible Black
and some others.....
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.