Post Reply Talk About Chuu
Posted 1/12/08
Ok as you can see I just made this for people who want to talk about kamichama karin chu.((also because theres only one fourmXD)).

Well what I want to say about kamichama karin chu is OMG CAN'T WAIT FOR JUNEXDDD THEN I CAN READ IT........*cough*...*cough* also I feel sorry for karin kazune either in the future is gonna leave karin or die after suzake is born
Creator
2422 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 〓☆加 拿 大 ★彡
Offline
Posted 1/13/08
ok its so goood >< ive read it in chinese already XDD
ITS SO GOOOODD ><
Member
190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / North Carolina USA
Offline
Posted 1/13/08
if i could read chinese i would be all over that! i love suzune so i hope i get to see him/her(i'm guessing a boy) more in the anime next time!
Member
6046 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / im lost!!! boohoo...
Offline
Posted 1/16/08
omg i heard that kazune was gonna die when i heard that i so sooo mad cause he cant die!!!
Member
1377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / umm at a computer
Offline
Posted 2/9/08
i have read up to chapter 9 of it on syuura.cuppy-cake, it is good but to me some of the characters has gone missing! what has happened to schizuka (kazune's "sister") and it doesn't talk much about Himeka!
but i absolutely love their relationship soooo sweet!!!!!
Posted 3/12/08

maryxm9 wrote:

ok its so goood >< ive read it in chinese already XDD
ITS SO GOOOODD ><


!!!!!!!!!!! really?? so wat happens 2 kazune ? can u just tell me that he's gonna b alright n he wont die or wat ever? can u message me about it plz? ^-^ thankies
Posted 3/12/08
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i read the 3 volumes that came out so far on mangafox n things r gettin soooo excitingggg!!!!!<3i hope karin can save kazune-kun aftr alllll............
2368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 3/20/08
suzune cant die!!!and when is the nxt chapter coming out?
Member
7649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / around there .
Offline
Posted 4/5/08
I read it too.
Well only to chapter 14.
AND It's so sad.
BUT I can't wait too watch the anime version of it.
9856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / an unknown land i...
Offline
Posted 6/28/08
i read it to chpt16....i really hope kazune wun die n everything will hv a gd ending!!! hoping fer nx chpt to be out soon
You must be logged in to post.