First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Which sport (any sport) would you like to have its own series??
9988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 1/19/08
Ice hockey.

I can just imagine someone animating five whole minutes dedicated to one fight.
Posted 1/19/08

jayson27 wrote:

I still like my suggestion; women's mud wrestling


i 2nd that
200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31
Offline
Posted 1/19/08
Airsoft survival game..

Fencing..
374 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Australia.. not t...
Offline
Posted 1/19/08
Basketball and mayb volleyball cause i havent seen one of those yet. warcrafting will b cool too
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/19/08

krazzzie wrote:


faintzidane09 wrote:

lets see the existing sports anime...

basketball-Slam Dunk, Buzzer Beater
tennis-Prince of Tennis
american footbal-Eyeshield 21
soccer-Striker:Hungry Heart, Captain Tsubasa
roller blading-Air Gear
kart racing-Capeta,Speed Racer(do you even consider this as anime? )
boxing-Hajime no Ippo
drift racing-Initial D

I haven't seen volleyball, baseball, badminton, table tennis

They have baseball and table tennis
baseball-Major
Table tennis -think Ping Pong Club
Golf-Dan Doh!!
Bike Racing - Over Drive
Volleyball - Attack, Angels in the Court
If you consider arcade as a sport then - Arcade Gamer FUBUKI
Ice Skate- Gimban Kaleidoscope
Alot of Marital Art anime's

hmm... i guess we all gatta check the anime genre Sport Section

How about :
Motorcycle Bike Facing - they got one that is called "Twin" but its a ova..
Olympic - hope that covers all the sport that Olympic does.. if you watch Olympic you know what i mean... i don't watch it now but when i was a kid i used to watch cuz my mom watches it...
Shooting-(like gun shooting) not action shooting okay... its a sport shooting, hunting, target shooting, etc..
Food Eating??
awww... i guess anything can be a sport now days..........



uhm.. swimming, do you know any anime with that?
623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / just keep searchi...
Offline
Posted 1/20/08
golf... billiards... i wanna see trick shots in that game doing insanelt unbelievable moves... like in pangya... like to see billiard players using back shots and tomahawk shots...
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Oregon
Offline
Posted 1/20/08
Bowling would be kinda interesting i guess
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / california
Offline
Posted 1/21/08
I like airsoft, I pwn my friends cuz they only have cheap springer guns but I have a 300$ gun that shoots auto at them...so fun =D
2545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / :P
Offline
Posted 1/21/08
Hmm... soccer...tennis?
1367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Finnland
Offline
Posted 1/21/08
hmmm..horse racing..rowing..bowling (there is a manga from it...WHY it hasn´t been made as anime?!)..more glof animes..i only know 2...gosh..lots of different and rare hobbys.....
Posted 1/21/08
kinda like Prince of Tennis....i want Prince of Badminton....
1292 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / SD
Offline
Posted 1/21/08
Archery
147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / THE SLC
Offline
Posted 1/21/08
There needs to be a snowboarding anime
842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / somewhere near yo...
Offline
Posted 1/21/08
bowling in anime?? or maybe

surfing?? or skate bording

still thinking though :P:P
1354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore, Singapore
Offline
Posted 1/21/08
soccer maybe?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.