First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply What's Your Favorite Ao no Exorcist Character/s?
Posted 3/10/11 , edited 3/10/11
what's is your ao no exorcist favorite characters???
mine is rin (well yeah the main chara) wbu guys??
P A G E
5183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / nowhere
Offline
Posted 4/26/11


OF COZ RIIIN!! xD
2899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Dubai
Offline
Posted 4/26/11
(duh) Rin
&
Mephisto ;3 (pink is loved, no?)
P A G E
1242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 4/27/11


me toooooo . I love Rin so mwach . tahahah
P A G E
5183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / nowhere
Offline
Posted 4/27/11


haha rin is so cute and cool <33
P A G E
5183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / nowhere
Offline
Posted 4/27/11


LOL pink ;D
that reminds me of izaya (Durarara!)
2899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Dubai
Offline
Posted 4/27/11


yeah!! EPIC characters are the characters with the color pink 8D
P A G E
1242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 4/28/11


even though He is satan's son . xD
P A G E
9443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / paradise♡
Offline
Posted 5/4/11
Lessee... Rin, of course. Mephisto, Kenzou (lol), Yukio, Renzou.
Lol, I like a lot of characters actually. Too much, I'd say.
P A G E
26748 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / coma
Offline
Posted 5/7/11
rin (of course, what's not to like about him lolol), mephisto (is the shiz), and shima/renzou (pink hair dudes are awesome)
currently not liking yukio in episode 3...other than that he's epic.
P A G E
8321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / 美しい銀の髪と緑の目~
Offline
Posted 5/14/11
Rin is super hot.
P A G E
1778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 5/15/11
I like, Rin&Yukio.

YAYY, MEGANE FTWW. <3
P A G E
7263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / [email protected]
Offline
Posted 5/16/11

loveplay wrote:

I like, Rin&Yukio.

YAYY, MEGANE FTWW. <3


I SECOND THAT FACT. HOT TWIN BROTHERS...!!!
P A G E
1778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 5/16/11

papasta wrote:


loveplay wrote:

I like, Rin&Yukio.

YAYY, MEGANE FTWW. <3


I SECOND THAT FACT. HOT TWIN BROTHERS...!!!


omg, YESS.

Its like
one, there twins, two their hot. WHAT MORE CAN YOU ASK FOOAR. XDD
P A G E
7263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / [email protected]
Offline
Posted 5/17/11

loveplay wrote:


papasta wrote:


loveplay wrote:

I like, Rin&Yukio.

YAYY, MEGANE FTWW. <3


I SECOND THAT FACT. HOT TWIN BROTHERS...!!!


omg, YESS.

Its like
one, there twins, two their hot. WHAT MORE CAN YOU ASK FOOAR. XDD


AND YUKIO'S GLASSES AND BEAUTY MAKES IS EPIC ಠ.ಠ I DUNNO BUT I CAN FANGASM OVER THEM FOR YEARS TO COME. OH YEA...! Maybe, just I have megane obsession.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.