First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Best way to counter a Pick up Line
5669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Black Order (Phil...
Offline
Posted 1/14/08
lol....haha so harsh to us men
4046 cr points
Send Message: Send PM GB Post
104 / F / Indianapolis, Ind...
Offline
Posted 1/14/08

voinaimir wrote:

HE: I'm a photographer. I've been looking for a face like yours .
SHE: I'm a plastic surgeon. I've been looking for a face like yours.

HE: Hi. Didn't we go on a date once? Or was it twice?
SHE: Must've been once. I never make the same mistake twice.

HE: How did you get to be so beautiful?
SHE: I must've been given your share.

HE: Where have you been all my life?
SHE: Hiding from you.

HE: Haven't I seen you some place before?
SHE: Yes. That's why I don't go there anymore.

HE: Hey baby, what's your sign?
SHE: Do not enter.


Perfect...I gotta make a note of these......
390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / artist capital of...
Offline
Posted 1/14/08
man the counters are so cold.. good thing i don't use pick-up lines anymore.

here is one i used on my classmate about 2 years ago..

me: you're my dream girl..

she: really. that's so sweet. keep dreaming!!

me: boing back to reality

man, that was the first time i got rejected by a girl...
and since then i haven't used corny lines
Posted 1/14/08
i'll prob be like.. wtf. -- '' *walk away*
1448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / pepsi vending mac...
Offline
Posted 1/14/08 , edited 4/24/08
"you rehersed this for how long and thats the best you can come up with! pathetic."
1200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / sydney, australia
Offline
Posted 1/14/08 , edited 4/24/08

piratecake wrote:

Break the wrist, walk away


lol yes! do you think anybody wants a roundhouse kick to the head while i'm wearing these bad boys? forget about it!
3587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Hawaii
Offline
Posted 1/14/08 , edited 4/24/08

Myode wrote:

"you rehersed this for how long and thats the best you can come up with! pathetic."


lol. so cool.
3597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ur mums
Offline
Posted 1/18/08 , edited 4/24/08

exentrix wrote:

Best way to counter a [pirate] pick up line...

"arr matey.. is that why they call ye Cap'n Feathersword?"


ahhahhah funny lol...
i watched the wiggles this moring ahahah baby sitting


my method.. ive got herpes ahahaha

(i dont lol)
5710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ♥ .. in depths of...
Offline
Posted 1/18/08 , edited 4/24/08
"What's that? R u talking to me?"
1953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / world
Offline
Posted 1/21/08 , edited 4/24/08

vangm wrote:

Guy: I lost my phone #, can i have yours?

Me: No Speak English..



or it could be "you could have this one. 911. you'll need it if you don't get away from me in the next 5 seconds."
cuz damn. that pick up line is annoying -_-
1953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / world
Offline
Posted 1/21/08 , edited 4/24/08
simple one

guy: you're hot
girl:...you're not.
4095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Los Angeles, Cali...
Offline
Posted 1/21/08 , edited 4/24/08
well theres a hilarious phone service called the rejected hotline. if u really don't want to give ur number, you could always give them that. its awsome!!

or you could say "what, is that supposed to sound cute?"
3417 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Hueco Mundo
Offline
Posted 1/21/08 , edited 4/24/08
my friend was countered with a.....

middle finger

ouch !
13159 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / the world of msn...
Offline
Posted 1/21/08 , edited 4/24/08
lmao, that was funneh
7692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 1/21/08 , edited 4/24/08
wow,I learn something

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.