First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Have you ever been tricked into viewing an anime/manga?
13704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Denmark
Offline
Posted 1/18/08

muibadah wrote:


Scam wrote:


muibadah wrote:

Err... for me no tricks up my sleeve... I'm quite an Anime watcher and would only recommend good anime(especially OVA and movie types) to my friends... because that'd be easier to watch then a whole series... ^^, Anyways, do watch "The Girl Who Leapt Through Time" its quite a good movie... ^^<


Hellsing OAV.. yay!!


Hell YEAH!!! That too!!! Do watch it... Err.. Do you know when's the 4th coming out? ^^<


Nope.. no idea.. hopefully soon.. tho i dont hope they have abandonned the project..
257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/28/08

Scam wrote:


willing4u wrote:

wow! me myself have never been tricked cuz i usally look it up on wiki . exept there was one time my friend told me to read this one manga cuz it was good, but it was horrible!! the drawing and story plot sucked dont remember which manga it was but i hit my friend for doing that --also i myself loved elfen lied but thats cuz im weird


One piece manga? - i hate it.. One Piece suck.. tell me its the one..




i have read that it was really bad i dont like it either! but it wasnt that one, im sure i'll remember it when i hear its name...hopefully, that way i wont EVER read it again
2051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Costa Rica, San Jose
Offline
Posted 1/28/08
wow, a friend of mine trick me to read a yaoi manga. Ohh man, it was normal until the second chapter
I almost burn my eye
3675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Canada
Offline
Posted 1/28/08
well no i do the tricking haha
184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / NY
Offline
Posted 1/28/08
I got tricked into reading a couple of manga from a website that allows ANYONE to download manga so ppl would upload manga under a different series title.
9131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / some-were else
Offline
Posted 1/28/08
no not really, had some titles mentioned to me, but i never tricked into watching one!
2034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / sfsfsfsf
Offline
Posted 1/28/08
never havent been tricked yet mayb cuz no one i kno watches animes and i read the description on cr b4 i watch it
7960 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Riding the Galaxy...
Offline
Posted 1/28/08
I got tricked into watching Naruto.. I personally think it sucks..
71 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/28/08
I got Tricked into Princess Princess XP
2811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Intel i7
Offline
Posted 1/28/08
uhhh no never would never get trick into watching an anime/manga i always look and search for it in wiki
2247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / [718] bklyn
Offline
Posted 1/28/08
well um i kinda did it to myself
. . . i was looking through the forums one day and saw alot of ppl talkign about school days
so i was like if it`s so popular then mayb i should watch it
cuz that means that it`s remotely good

yeah. . . biggest mistake of my life -_-;
243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/28/08
i got tricked into watching hentai
8736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / USA
Offline
Posted 1/28/08
I never got tricked by enyone into watching something that is not my taste.
All the Anime that I watch were chosen by me. I always look for synopsis of the Anime before I watch it.
Posted 1/28/08
how can u get tricked into it???????
43257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Silent Hill U.K.
Offline
Posted 1/28/08
yeah my friend told me that she would tell the guy i like that i liked him if i didnt at least watch one ep of death note...but then i started liking death note so i was fine with it
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.