First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Do try this at home!
1717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 1/13/08
dat was cool!!
1438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 1/13/08
holy! that is soooooooo cool!
12158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ╰☆ 没有黑暗の地方╭☆
Offline
Posted 1/13/08
sweet!!! i liked it~
4082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / USA
Offline
Posted 1/13/08
Pretty cool.
welook 
17499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / havent u noticed...
Offline
Posted 1/13/08
Awsome!!!!!!!
2942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / canada..........ehh
Offline
Posted 1/13/08

KuRRopT wrote:

Holy crap, That's awesome !

(Did you come up with that?)


whoaa


what happens when you do that, cause im afraid of screwing up my computer again
1565 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M
Offline
Posted 1/13/08

starmine92 wrote:


KuRRopT wrote:

Holy crap, That's awesome !

(Did you come up with that?)


whoaa


what happens when you do that, cause im afraid of screwing up my computer again


I can promise you, it wont withdraw all your money from your credit card and give it to me, and it wont mess up ur computer :D
But you may get ticks and severe brain damage though....nothing much
16643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 1/13/08
da fuck, whats that
5352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 1/13/08

Your_Typical_Friend wrote:


SasukeUchihaAvenger wrote:


Your_Typical_Friend wrote:

sweet now my comp froze.


ur computer froze?...dunno how that is possible :P
sorry if its broken forever


first it was lagg then froze for a few seconds. i was watching porn while doing that. tried now and its cool


go you
4330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ~ Underworld aka...
Offline
Posted 1/13/08
Oh My Gooooooooooosh!!!!! That was freaky cool!
4166 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / washington state
Offline
Posted 1/13/08
O_O the pictures are moving in a train cool
2229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/13/08
Omg that was awesome.
49737 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Unreachable Dream...
Offline
Posted 1/13/08
OMG!! That is so cool!!
1793 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 1/13/08
Woah!!!
3349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 1/13/08
mehh, too much work... i don't think i wanna... what does it do?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.