First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Moments were you think you're pyscho
17037 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Currently on Earth
Offline
Posted 5/14/11
Well when I go in to a state of deep thinking (kind of like my conscience has taken a walk and my body is on auto pilot until I come out of it), sometimes I get strange looks from people as in thinking I look insane or totally nuts (kind of embarrassing at first, but gotten used to it though.)

Also at times my thoughts tend to wonder from my mind to out of my mouth , people kind of think I'm talking to myself and again get the weird looks, even had a few of my family members thinking I've gone fruit-looped.
5953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
потерян
Offline
Posted 5/14/11
When I'm alone sometimes, I start thinking of my murder. Sometime my family members being murdered as well. None of the deaths are the same but they are all twisted. To channel out this negative and scary thoughts I write about them, making all be very detailed.
50367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Inside My Head
Offline
Posted 5/14/11
Thinking about murdering my class, when I'm bored. I don't think it's a bad thing though. When people see me thinking about it in class, they think I'm just daydreaming about something else. An annoying bitch always thinks it's fun to shout to the whole class if it happens.
I'm just giving her a lovely smile, cause I've just beheaded her in my daydream.
30307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Bedroom
Offline
Posted 5/14/11
If you get deprived of sleep for long enough, it can make you see/hear/do things that are psychotic
30307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Bedroom
Offline
Posted 5/14/11
Meh ~ sorry for the double post, but after reading through this thread a little, I think some people need to know that thoughts on murder and torture aren't symptoms of Psychosis XD
12032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Washington
Offline
Posted 5/14/11
When I sit in class and say random things while working like "I cant help it if my feet smell like cheese!" yeah hahaha XD
17203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
(´◔౪◔)✂❤
Offline
Posted 6/11/11
when i woke up having a compulsion
1706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At The Moment & T...
Offline
Posted 6/11/11 , edited 6/11/11
ahahaha..... im fine
Homb 
48125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Norway
Offline
Posted 6/11/11
I only get psycho when i see someone mistreat dogs.Dunno why i just wanna beat the living shit out of them.
7430 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / New York
Offline
Posted 6/11/11
Whenever people describe me as something I'm not, I just throw a fit of rage.
23034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / boys locker room
Offline
Posted 6/11/11
The sight of a delicious 2D boy makes me feel crazily in love, as if he were totally real ._. .... ._. You know, there is no way anyone would know that, and I could totally keep that to myself and nobody would ever know, but I totally tell the internet anyways, don't I? I guess the internet also makes me crazy.
23034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / boys locker room
Offline
Posted 6/11/11

Homb wrote:

I only get psycho when i see someone mistreat dogs.Dunno why i just wanna beat the living shit out of them.


Anyone who tortures a dog is nothing but scum! Seeing animals hurt does make me angry, and I don't care who's doing it I usually throw a fit whenever I see someone do that. Even if they just stamp a spider, I actually tell them off for being a pussy. ;_; but I guess some of us are just a little stupid when it comes to animals.
27481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / behind you
Offline
Posted 6/11/11
I actually forgot every reason why I ever go so mad I could just die from anger lol.... I just remember clear rage and violent images in my head and then the only reason I calm down is cause I got so into my violent imagination that I forgot why I was mad and just pass out LOL. Yeah... I'm a bit of an over-dramatic bitch, I know XD.
Posted 6/12/11
Sometimes out of nowhere I just start over thinking things. I get a bit paranoid, usually happens when I'm nervous.
636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/12/11
Never. Because that's what a real psycho thinks.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.