First  Prev  1  2  Next  Last
Glitter-Graphics
7886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Melbourne
Offline
Posted 1/15/08 , edited 4/18/08
there is like a million of those sites, alot aimed at myspace users.
1509 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 1/16/08 , edited 4/18/08
Nah, I find that kinda common. It's better to stick with a picture and work it with photoshop to have your own original avatar =)
36029 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 4/30/08
no thx, my avatar kicks ass already
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/30/08
well you're kindia advertising,
5367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / At home ^__^
Offline
Posted 4/30/08
Lool I like the avatars of the website, but not the glitter ones lol, the others. I'm not really into glitter too, hehe it just kill my eyes xD
461 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Manila, Philippines
Offline
Posted 4/30/08
my friends and classmates like these glitter thing a lot..
well, i did too but not as much now.. lol its too much glitter for me..
just a bit too much to handle
Posted 4/30/08
they make me blind....
Posted 4/30/08
I like boring avatars.
675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / 651
Offline
Posted 5/6/08
i'm too old to have glittery shit all over my images
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 5/6/08
prefer to have normal stuff.
3227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / England
Offline
Posted 5/6/08
i love glitter!

i still use it and i dont see the problem tyvm..
728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Australia
Offline
Posted 10/14/09
XD.

I don't think glitter would suit my avatar.

If you guys know anything about Denmark (the Hetalia character, not the actual country) - then...glitter? *shakes head*

Besides, I like my avatar. I made it myself. :-)
Posted 10/14/09
<3
Posted 10/14/09
once in awhile ..why not?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.