First  Prev  1  2  3  Next  Last
Have you ever won an award?
Posted 5/4/11
Yeah but,

they were, erm.....rated X..



see ya..
17146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Evergreen, Colora...
Offline
Posted 5/4/11
Spelling bees, presidential award, band award for solo flute and concert (playing together) - superior and such, French honor cords
Posted 5/4/11
Me and my big Brother have a display cabinet each for out Martial Arts trophies, medals and plaques.
7430 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / New York
Offline
Posted 5/4/11
mainly piano awards, I submitted an entry for a writing contest a few weeks ago but they didn't announce any winners yet (hoping to be one)
22704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Behind you
Offline
Posted 5/4/11
I've won a lot of academic stuff, nothing particularly special, just end of the year type stuff.
24577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Your Cookie Jar
Offline
Posted 5/4/11
Award, won .. hmmm yeah I gotten 4th place in a karate competition, it's was tough =.=' soooo many tough competitors

Posted 5/4/11
I got some bullshit awards from College after doing A levels. Something about me being the most dedicated and Hardworking, other than that just some other random crap from school which I don't care about.
7442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Tampa, FL
Offline
Posted 5/4/11
I got this National Hispanic Scholars thing for my PSAT scores back in high school. Idk, it did give me a lot of scholarship money for college though.
14755 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / United States
Offline
Posted 5/4/11
Marine Corp Iron Man, beat that
Posted 5/4/11
Bravo! Decrepify

A brave and strong marine....indeed

a human 5 finger death punch....
11247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Philippines (Pili...
Offline
Posted 5/5/11
Yes, I have. ;-; It was from a Halloween contest when I was young.
4767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Rainbowland
Offline
Posted 5/6/11
Nope, i just don't participate
962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / .. th0usaNd suNNy..
Offline
Posted 5/6/11 , edited 5/6/11
academic awards in elementary.. *yehey* and scrabble *yehey*
ms. fashionista at my school.. dont know how i won?? ahahaha!!! maybe is that the one who forces me to join is the event organizer... ahahahah shud i consider this..? hehe
1562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / M
Offline
Posted 5/6/11
Got this award for a quiz in St John's Ambulance Cadets 1990. Just got the Sudoku Sweep Bronze and Kitty Boom Silver awards on King (games site)
52969 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/6/11
only academic awards. I always get lots of certificates and medals. and also one from the sports fest. if that counts
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.