First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply 【Request】Mσ∂ɛяαтσя Ƨιɢи-Ʋρ
Posted 6/22/11
Name: Kame
(Optional) Age: 13
( Only Photoshop and GIMP ) Program: photoshop cs3
( in spoiler ) Examples:
105689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/22/11


Aceppted~
19377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Los Angeles
Offline
Posted 6/24/11
Name: Eve
(Optional) Age: LOL.
( Only Photoshop and GIMP ) Program: gimp.
( in spoiler ) Examples:
105689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/24/11


Approved~ Sank youu fer signin' up~
19377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Los Angeles
Offline
Posted 6/24/11

animegirl678 wrote:



Approved~ Sank youu fer signin' up~


thank youu (:
Posted 7/22/11
Name:An-chan
(Optional) Age: 18
( Only Photoshop and GIMP ) Program: Photoshop
( in spoiler ) Examples:
105689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/22/11


Hmm, can you make an avii out of this pic? ( text can be anything )

Posted 7/22/11


Ok!!
Posted 7/23/11


Here's the Pic:
105689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/23/11


Hmm... I think I'm going to have to reject you...sorry!

Tips / Comments;
Looks a little LQ, wht type of file do you set it as? For the second one you should make the box layer lighter, or more transparent. Any questions you have of the tips?
Posted 7/24/11


oh it's ok btw i am a beginner and thanks for the tips
Posted 7/30/11
Name: Lexxu
Program: Photoshop CS5
Examples:
105689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/31/11


Accepted~

Thanks ferrr signing up :> lolz gonna add a freebie page sooz add some freebies, take request any stuff ~
Firecracker
7690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / USA
Offline
Posted 8/1/11



Name: Pockii or Panda-chii
(Optional) Age: IDK lol
( Only Photoshop and GIMP ) Program: GIMP
( in spoiler ) Examples:


105689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/1/11


Accepted ~
You have to work on some stuff tho
Put up yer freebies in the freebie forum and start taken request ! thanks fer signing upz
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.