First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
[EXTRA]Chat Room
Creator
2185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18
Offline
Posted 6/9/11

kamimusume wrote:



guitar mania XD hahaha
they're featuring Les Paul atleast that's what it says when i clicked it.
i love music so it amused me.



WHO PLAYS AN INSTRUMENT HERE?


i play rarely 'cause i suck.
Forum Mod
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The End of the Ra...
Offline
Posted 6/9/11
i play the guitar! ♥
Creator
2185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18
Offline
Posted 6/9/11
i wish i didn't had to refresh this page to see if i have a notification..
Forum Mod
2424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/9/11


what instrument Miyu-chan??



woooah! nice! tsk. <.< dunno how to play that.
Member
17443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/9/11
I followed you guys :D

I'm kimchi-creations.tumblr.com/

GTG
Creator
2185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18
Offline
Posted 6/9/11

kamimusume wrote:



what instrument Miyu-chan??

a little keyboard and flute,but if i feel fun,i pretend i'm playing drums.. XD
Forum Mod
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The End of the Ra...
Offline
Posted 6/9/11
hahaha! i got lesson for a week. after that i just did self learning..
it's quite easy once you get to know the basics.. x3 ♥
Forum Mod
2424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/9/11
seee ya Eijem!
come back soon ^__^

@Miyu: hahah nice! I love to try going with the music, making beats with my palms. [like O.o tapping your hands on the wood or your lap whatever]
i know how to play the flute too... all of us in grade 6 had to learn it
Forum Mod
2424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/9/11
@Rena

i had a guitar...
i was discouraged to learn it though cuz our teacher sucked.. he promised to teach us but he didn't & i was so excited to learn pa naman.
&& it hurts your fingers LOL
Forum Mod
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The End of the Ra...
Offline
Posted 6/9/11
mine hurt a LOT the first few times too. but once you get used to it, your finger tips start to harden up.. ♥ :3

"i learned to play the guitar because of K-ON" ♥♥
Co-Creator
13528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Konohagakure
Offline
Posted 6/9/11 , edited 6/9/11
Wow !! you play guitar ?? that's good ♥ Mine's violin.. but, unfortunately, still didn't know how to play it =.= laziness is the cause XD anyway,, what kind of guitar do you play ?? acoustic, electric or bass ??
Forum Mod
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The End of the Ra...
Offline
Posted 6/9/11


wow! violin is cool too!! (watched la corda d oro)
and i play the acoustic guitar.. i'm still a beginner though..
i really wanna play the electric.. but i don't have enough money to buy the one i like.. x3 ♥
Creator
2185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18
Offline
Posted 6/9/11 , edited 6/9/11
hmm..once i imagined i was playing the electric guitar..while i'm taking a shower.XD
Co-Creator
13528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Konohagakure
Offline
Posted 6/9/11


I wanted to play the violin cuz of la corda XD I thought its easy... but it isn't.
Forum Mod
593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The End of the Ra...
Offline
Posted 6/9/11


i hold a concert in my bathroom everyday!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.