First  Prev  1  2  Next  Last
DA Cʜat ʀᴏᴏM
Yummy Dango =D
17129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / where immature pp...
Offline
Posted 6/19/11
ATTENTION:
THIS IS NOT A SPAM AREA! IT'S A

CHAT AREA


so....yeah.....there's gunna be random discussions in here...


starting out.....wats ur fav anime??



Awesum Dango XD
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/19/11
idk so uh wat is this
Posted 6/19/11


its a chat room. and i think the first topic is about our fav. animes?
Yummy Dango =D
17129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / where immature pp...
Offline
Posted 6/20/11
ok....i guess change topic......


WHAT COLOR SHIRT R U WEARING :)

mine is gray
Posted 6/20/11
mine is pink
Awesum Dango XD
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/20/11
mine ish black
Yummy Dango =D
17129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / where immature pp...
Offline
Posted 6/20/11


u a ninja????

ima so bored...sumone pick a random discussion topic!!
327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/22/11
Are yu an awesomely epic ninja!?
Yummy Dango =D
17129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / where immature pp...
Offline
Posted 6/22/11
uh...no..
Awesum Dango XD
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/22/11
i think im gonna cry
Yummy Dango =D
17129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / where immature pp...
Offline
Posted 6/23/11
lol why? cuz skool's over?
Awesum Dango XD
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/24/11
true.....
Nerdie Dango
8789 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Death City
Offline
Posted 6/24/11
ikr.......... I miss the ppl!!!!!!!!!

(only asian_gurl123 & teenytinytoe know this):::::::

COME JOIN CR ALREADY TERESA!!!!!!!!!! WE CANT BE LEFT FAR APART!!!!!!!!!!!

YEAH I MISS SCHOOL
Awesum Dango XD
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/24/11
........... y are you saying that in public......... >.> BAKA ~~ BAKA BAKA BAKA~~~
Nerdie Dango
8789 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Death City
Offline
Posted 6/25/11
idc OK?!?!?!?!?!!?!?!?!??!!! CENSORED AREA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.