IDK why, but shinji and Lanzer (Gaiaonline) should team up
42034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Ewa Beach, Hawaii
Offline
Posted 6/26/11 , edited 6/26/11
This may seem random and out of the blue and pointless...But Crunchyroll's Shinji should team up with GaiaOnline's Lanzer and make something awesome...I like it when two great minds come together and create something awesome. idk, just sayin...lol
54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 6/26/11
OP your avi's so adorable. <3
Posted 6/26/11
Uh.... no.
Posted 6/26/11 , edited 6/26/11
Yeah, maybe a cooking website.
141349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Someplace
Offline
Posted 6/26/11
But Gaiaonline is stupid...
58498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Canada
Offline
Posted 6/26/11
ohh you mean this?

42034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Ewa Beach, Hawaii
Offline
Posted 6/26/11
Haha a cooking website would be awesome. Hell, I just might start my own cooking website featuring foods from different Anime and Dramas thanks for the Idea
37840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 6/26/11
Their better of not working together IMO . Plus in my own biased opinion .__. I don't like how in GaiaOnline the bodies aren't even proportionate.
Posted 6/26/11
Gaiaonline is stupid. No thanks.
42034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Ewa Beach, Hawaii
Offline
Posted 6/26/11
lol you know what, I don't even know why I posted this actually. I don't even play Gaia anymore. I think just want to socialize with random strangers
550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / USA
Offline
Posted 6/26/11
I'd give it a chance.
39658 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Construction land!
Offline
Posted 6/26/11
Oh, good grief, NO! I was over there for a bit, but the sheer spamming of users, coupled with the fact that a thread with this much detailing has more discussion than half of their "extended" discussion forum, meant I didn't stay long. A group like that swarming here would definitely push me out.
4804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/26/11

habercrombie wrote:

But Gaiaonline is stupid...





mystic17 wrote:

Gaiaonline is stupid. No thanks.


Holy hell, there are other intelligent beings on this planet after all!
Posted 6/26/11
Yeah.... no. You keep Gaia away from my Crunchy, dammit.
Kiki's Customer Support Service
Kiki 
100410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Nova Scotia
Offline
Posted 6/26/11
Op's request for a lock

~Locked
You must be logged in to post.