First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply [AVATAR] World Avii Zone
Shop Owner [Rank 1] ★
22027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / here ヽ(´ー`)ノ..and...
Offline
Posted 8/4/11

JessxUruha wrote:

☣ Text: Jae-Chan
☣ HQ Picture:

☣ Any specific size?: tall and thin
☣ Specific Colors?: nope
☣ Anything else: hearts only plz
☣ Payment: (links or screenshot)




sorry for the wait, here ><:
tell me if u need any changes, it might look a little messy
50536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ???
Offline
Posted 8/9/11 , edited 8/11/11


Shop Owner [Rank 1] ★
22027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / here ヽ(´ー`)ノ..and...
Offline
Posted 8/11/11

sm3xyang3l wrote:





thanks for requesting^^:
Posted 8/30/11

☣ Text: Hiimari - chan
☣ HQ Picture:
Just pick one^^

☣ Any specific size?: Thin and Tall
☣ Specific Colors?: nope
☣ Anything else: anything that match
☣ Payment: (links or screenshot)

Shop Owner [Rank 1] ★
22027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / here ヽ(´ー`)ノ..and...
Offline
Posted 8/31/11

Hiimari-chan wrote:


☣ Text: Hiimari - chan
☣ HQ Picture:
Just pick one^^

☣ Any specific size?: Thin and Tall
☣ Specific Colors?: nope
☣ Anything else: anything that match
☣ Payment: (links or screenshot)



here ^^ let me know if u need changes (i got 2 versions..)
Posted 9/1/11

Sync_the_Tempest wrote:


Hiimari-chan wrote:


☣ Text: Hiimari - chan
☣ HQ Picture:
Just pick one^^

☣ Any specific size?: Thin and Tall
☣ Specific Colors?: nope
☣ Anything else: anything that match
☣ Payment: (links or screenshot)



here ^^ let me know if u need changes (i got 2 versions..)


waahh its cool thx <3
Shop Owner [Rank 1] ★
22027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / here ヽ(´ー`)ノ..and...
Offline
Posted 9/2/11


np ^^ thanks for using!
68227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / ♡The Bamboo forest♡
Offline
Posted 9/11/11 , edited 9/12/11


meiikou
Posted 9/12/11 , edited 9/12/11


meiikou
Shopper
81173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ஐ~Dreamland~ஐ
Offline
Posted 9/12/11 , edited 9/12/11


meiikou
Shopper
6625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / NeoTokyo
Offline
Posted 9/12/11 , edited 9/12/11


meiikou
Shop Owner [Rank 1] ★
886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / in my world
Offline
Posted 9/12/11


here, let me kno if u need changes. i felt a bit shaky about the fonts lol
Shop Owner [Rank 1] ★
886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / in my world
Offline
Posted 9/12/11 , edited 9/12/11

HinataHyuuga9 wrote:

☣ Text: u see in the spoiler
☣ HQ Picture:

☣ Any specific size?: thin & tall
☣ Specific Colors?: i don't know
☣ Anything else: brushes, shiny effects, new background, in matches colours but not to colourful, make it looks mysterius and pls try to get away from the letters on the right one
☣ Payment proof OR graphics pass:


hope thats okay. thx in advance!!


Twin avis are fine. But if you look at the rules, i think u have to upload 1 or 2 more pictures for twin avis. Don't worry about that though ~ ill let it go this time lol. And Just to clarify:
left guy has the text:
SakuraxSasukelover
loves Hiro forever


and the right one has the text:
HinataHyuuga9
loves Hotaru forever


is this right? im working with this right now.

Shop Owner [Rank 1] ★
886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / in my world
Offline
Posted 9/12/11


here u go ^^ couldnt decide on fonts so i made 2 versions lol. so pick whatever u want
Shop Owner [Rank 1] ★
886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / in my world
Offline
Posted 9/12/11

GreenTeaWithAHintOfGuilt wrote:



meiikou


hmm..let me kno if it looks a bit..plain? xD anyway here:

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.