First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Bug in the bathrooms
54058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Wisconsin
Offline
Posted 8/13/11
Oh I have a story I was taking a shower once and then I noticed a big bug by the drain i tried to kick it down the drain and normally bugs jump away from you well this one jumped at me! I freaked out and jumped out of the shower. I eventually found a way to get rid of it
3048 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / HAIRY DYKER MICE...
Offline
Posted 8/13/11
I don't mind bugs, they have families and friends too, so I let them be. And when I leave, I tell them to have a nice day.

Fock yah.
Posted 8/13/11

SatinChic wrote:

Cockroach in the shower first thing in the morning. Ugh.



nothing wakes you up more alive <3
Posted 8/13/11
Once my sister was taking a shower and then a huge ass grasshopper was clinging to her hip @_@
shes like um....
and then she threw it out lool
Posted 8/13/11 , edited 8/13/11

anch0rsaway wrote:

I don't mind bugs, they have families and friends too, so I let them be. And when I leave, I tell them to have a nice day.

Fock yah.


Wish I could do that. Too bad every time I see a bug though I have to shout "No kill like overkill!" and start whacking it with a metal baseball bat.
3048 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / HAIRY DYKER MICE...
Offline
Posted 8/13/11

Lauriet wrote:


anch0rsaway wrote:

I don't mind bugs, they have families and friends too, so I let them be. And when I leave, I tell them to have a nice day.

Fock yah.


Wish I could do that. Too bad every time I see a bug though I have to shout "No kill like overkill!" and start whacking it with a metal baseball bat.



Omfg, I died laughing. I dunno why that was amusing. That made my night. And I thank you. Poor baseball bat, though..
Posted 8/13/11
A couple of weeks ago i saw a HUGE ASS spider hanging from the ceiling in the bathroom. I was like trapped because it was right in my front of my way of escape. I was staring at it for a while but then I was like "I'm gunna duck and run for it". So I ducked and ran but being as clumsy as I am I slipped, hit my elbow on the toilet which had my glasses on them and they broke (my visions actually not all that bad), and landed on my back dazed. I got up immediately grabbed my towel and ran out. (Luckily I have my own bathroom in my room because I ran out naked at full force)
Posted 8/13/11
aukwgrhqajwfa wkrw r *faints*
1682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/13/11

lce_Cubet25 wrote:


SatinChic wrote:

Cockroach in the shower first thing in the morning. Ugh.



nothing wakes you up more alive <3


This is totally off subject, but I think I've seen you on Facebook. Small Internet.

22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 8/13/11
nah I got a clean bathroom. nothin crawling around.
Posted 8/13/11
One thing i hate is when big flies get stuck in the bathroom when ur taking a shower or anything, and then taking them out is a whole differnt scenario,
especially when they feel like landing IN ur hair or on ur face is cool =.=

or on you in general Dx
Posted 8/13/11

xjJBreak wrote:

nah I got a clean bathroom. nothin crawling around.


where do you live? o.o
Posted 8/13/11

SatinChic wrote:


lce_Cubet25 wrote:


SatinChic wrote:

Cockroach in the shower first thing in the morning. Ugh.



nothing wakes you up more alive <3


This is totally off subject, but I think I've seen you on Facebook. Small Internet.



lol no you couldnt have my fb is like totally private, you wont see me unless i give you the link

you see.... i have stalker aunts, they even found my account here on crunchyroll once
1682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/13/11

lce_Cubet25 wrote:


SatinChic wrote:


lce_Cubet25 wrote:


SatinChic wrote:

Cockroach in the shower first thing in the morning. Ugh.



nothing wakes you up more alive <3


This is totally off subject, but I think I've seen you on Facebook. Small Internet.



lol no you couldnt have my fb is like totally private, you wont see me unless i give you the link

you see.... i have stalker aunts, they even found my account here on crunchyroll once <_<


Hmm, I could have sworn I've seen you from this one Unoshi guy.
Lmao, my Mom is like that.

Posted 8/13/11

SatinChic wrote:


lce_Cubet25 wrote:


SatinChic wrote:


lce_Cubet25 wrote:


SatinChic wrote:

Cockroach in the shower first thing in the morning. Ugh.



nothing wakes you up more alive <3


This is totally off subject, but I think I've seen you on Facebook. Small Internet.



lol no you couldnt have my fb is like totally private, you wont see me unless i give you the link

you see.... i have stalker aunts, they even found my account here on crunchyroll once <_<


Hmm, I could have sworn I've seen you from this one Unoshi guy.
Lmao, my Mom is like that.



O_O okay you saw me >;O
makato right? you talk to him much?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.