First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply cute boy in vocaloid XD
Posted 9/29/11
lol yeah but i don't think he would win for a hot contest cause he isn't very very hot cause u have to be well....
Posted 9/30/11
ya for hot contest kaito and the shions come in and gakupo dose too
Posted 10/2/11
yeah cause len is obvisoly the cutest but not the hotties
Posted 10/2/11
acctualy he can when it comes to his song"SPICE!"
Posted 10/2/11
wait,then kaito would switch cause hes singing bout ice cream wile len sings bout......u don wanna knoq
w
Moderator
28499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / San Diego, Califo...
Offline
Posted 10/2/11
It's always the cute ones. I think Len is much more of player than Kaito, Gakupo, or anyone else.
Posted 10/3/11
true i think he is cause of spice right and if u look up like rin and len
miku and len
teto and len EVERYONE AND LEN !!!!!!!!!!!!!
Moderator
28499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / San Diego, Califo...
Offline
Posted 10/4/11
Its weird too because according to "Baka to Testo to Shōkanjū" Its: The stupider the child, the cuter. From what I can tell, Len is the smart twin.
Posted 10/7/11
yeah cause miku appeared in it
Moderator
28499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / San Diego, Califo...
Offline
Posted 10/7/11
HAHA yeah i saw the pic you posted. Miku is in B class huh? lol
Posted 10/8/11
yeah lol i took like an hour trying to guess what the picture was from lol she is pretty smart though listening to this on ur post it is creep so far i am at the walking foot steeps Before Dark Woods Circus : "Wide knowledge of the late, Madness"
Moderator
28499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / San Diego, Califo...
Offline
Posted 10/8/11
Lol, sorry if it creeped you out a little, I'm kind of a horror junkie. When I first saw it my head was hurting over how crazy it was.
Posted 10/8/11
lol na it is ok i am fine with it i love alice of sacrifice thing
Moderator
28499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / San Diego, Califo...
Offline
Posted 10/8/11
Oh yeah, Alice Human Sacrifice. That was the first creepy vocaloid song I heard and I was just thinking "WTF Man?" Lol
Posted 10/9/11
i know right but it was a pretty good voicing for the whole group
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.