Show Removal
49355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M/F - Michigan
Offline
Posted 10/17/11
So Wagnaria 2 was on the list for airing today at noon. But now its missing... just like what happened with Oreimo.

Please CR, when you remove something from the lineup (even temporarily), could you make an announcement about it?
49178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 10/17/11
There is an announcement for it on the Wagnaria page:


Availability for Wagnaria!! 2: There has been a production delay in Japan and episode 3 has been postponed till next week. We apologize for the inconvenience and appreciate your patience. We will be working hard to release the video ASAP next week.
49355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M/F - Michigan
Offline
Posted 10/17/11
Why did #3 need to be delayed just because of a production delay in Japan? That doesnt make any sense... oh well, thanks for the info.
72402 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / Milwaukee
Online
Posted 10/17/11
Don't know what the delay is, it was shown at its usual time in Japan
57165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Germany
Offline
Posted 10/22/11 , edited 10/22/11
Maybe the guys which were Responsible for the sub srewed up, or they couldn't manage the data transport etc. there are a lot of things that can cause a delay, but for a whole week? :/

Well, not that I care much since I can't watch it anyway. -.-
7706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Canada, Mickey Mo...
Offline
Posted 10/28/11
Yeah Deadman's Wonderland and Panty and Stocking are gone as well? um I think Oromio was based offa something so yeah eheh... yeah. an old anime thats a harem is gone as well. Ill get the spelling later
The Wise Wizard
100969 cr points
Send Message: Send PM GB Post
56 / M / U.S.A. (mid-south)
Offline
Posted 10/29/11

Sessh-Inu wrote:

Yeah Deadman's Wonderland and Panty and Stocking are gone as well?

Both were licensed by Funimation.

The topic announcing Deadman Wonderland was going to be pulled (posted one month before it happened):
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-732750/deadman-wonderland-marathon-needed

IMHO, they could have chosen a title for that topic that would have better indicated what was happening.

I can't find the topic that included Panty and Stocking, but it was part of an announcement of a number of Kadokawa titles that had been licensed by Funimation and were going to be removed from the site.

The Site News topic is there for a reason.


FYI, Steins;Gate was also licensed by Funimation, so although no removal has been announced yet, it will happen sooner or later.

7706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Canada, Mickey Mo...
Offline
Posted 10/29/11

TheAncientOne wrote:


Sessh-Inu wrote:

Yeah Deadman's Wonderland and Panty and Stocking are gone as well?

Both were licensed by Funimation.

The topic announcing Deadman Wonderland was going to be pulled (posted one month before it happened):
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-732750/deadman-wonderland-marathon-needed

IMHO, they could have chosen a title for that topic that would have better indicated what was happening.

I can't find the topic that included Panty and Stocking, but it was part of an announcement of a number of Kadokawa titles that had been licensed by Funimation and were going to be removed from the site.

The Site News topic is there for a reason.


FYI, Steins;Gate was also licensed by Funimation, so although no removal has been announced yet, it will happen sooner or later.



Grr. Don't they just make people mad? They took my Stein's Gate. >:( not to mention they took Dot Hack Quntam from Bandai wich I was furious about ( I think they were mad) wtf about the voices anyway they also took Chaos;Head its getting bloody ridiculous I told them to stop but they wouldn't.
32140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / CA
Offline
Posted 10/30/11
That Steins Gate picture is sooo memorizing. The urge for them to jump out of my computer screen has never been higher. lol
Kiki's Customer Support Service
Kiki 
100408 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Nova Scotia
Offline
Posted 6/7/13
We revamped the forums. All the old site/support threads will be locked. Please use the new Help Forum Category.

~Locked
You must be logged in to post.